Dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach

Publication date 2018-09-11
End date 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615149-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331400003, 331411276
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach.
2. Zamówienie zostało podzielone na 16 Części:
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku
nr 2 do SIWZ.
4. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
6. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać:
1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub,
2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e7075a3-c26c-4ad8-bf3e-5967e722a43d
Biuletyn 615149-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
Regon 220638287
Zamawiajacy adres ulica Floriana Ceynowy
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kartuzy
Zamawiajacy kod pocztowy 83-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 854 800,
Zamawiajacy fax 586 854 840
Zamawiajacy email sekretariat@pczkartuzy.pl,
Adres strony url http://www.bip.pczkartuzy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.pczkartuzy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy. Sekretariat (budynek administracji)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Numer referencyjny PCZ/7/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach. 2. Zamówienie zostało podzielone na 16 Części: 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych. 6. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 2) stosuje się odpowiednio.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) dla wszystkich Części zamówienia - oryginalny katalog producenta oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim - potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 (Opis przedmiotu Zamówienia - formularze asortymentowo-cenowe). 2) dla Części nr 12 – do każdej pozycji należy dołączyć 2 próbki w celu weryfikacji przedmiotu zamówienia, 3) dla Części nr 15 – do każdego rozmiaru należy załączyć po 2 próbki dla każdego rozmiaru.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) kalkulację ceny oferty dla wybranych Części zamówienia (formularz asortymentowo – cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 9 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa opatrunków z włókien wiskozowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa kompresów, wat opatrunkowych, gazy oraz ligniny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa taśm, plastrów, opatrunków samoprzylepnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa kompresów, opasek oraz setonów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa kompresów oraz tupferów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa folii operacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa kompresów oraz opasek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa gąbek żelatynowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141127-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa opatrunków z pianki poliuretanowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa opatrunków nasączonych parafiną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa siatkowych rękawów do podtrzymywania opatrunków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa kopertowych gaz opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa opatrunków oraz hydrożelu do terapii ran głębokich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa wosku kostnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141127-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa tamponów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa opatrunków hydrokoloidowych oraz opatrunków hydrożelowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)