GuidZP400 |
2e7075a3-c26c-4ad8-bf3e-5967e722a43d
|
Biuletyn |
615149-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
|
Regon |
220638287
|
Zamawiajacy adres ulica |
Floriana Ceynowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kartuzy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 854 800,
|
Zamawiajacy fax |
586 854 840
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@pczkartuzy.pl,
|
Adres strony url |
http://www.bip.pczkartuzy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.pczkartuzy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy. Sekretariat (budynek administracji)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
|
Numer referencyjny |
PCZ/7/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach.
2. Zamówienie zostało podzielone na 16 Części:
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku
nr 2 do SIWZ.
4. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
6. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać:
1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub,
2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 2) stosuje się odpowiednio.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) dla wszystkich Części zamówienia - oryginalny katalog producenta oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim - potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 (Opis przedmiotu Zamówienia - formularze asortymentowo-cenowe).
2) dla Części nr 12 – do każdej pozycji należy dołączyć 2 próbki w celu weryfikacji przedmiotu zamówienia,
3) dla Części nr 15 – do każdego rozmiaru należy załączyć po 2 próbki dla każdego rozmiaru.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) kalkulację ceny oferty dla wybranych Części zamówienia (formularz asortymentowo – cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 9 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa opatrunków z włókien wiskozowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa kompresów, wat opatrunkowych, gazy oraz ligniny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa taśm, plastrów, opatrunków samoprzylepnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa kompresów, opasek oraz setonów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa kompresów oraz tupferów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa folii operacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa kompresów oraz opasek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa gąbek żelatynowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141127-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa opatrunków z pianki poliuretanowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa opatrunków nasączonych parafiną
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa siatkowych rękawów do podtrzymywania opatrunków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa kopertowych gaz opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa opatrunków oraz hydrożelu do terapii ran głębokich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa wosku kostnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141127-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa tamponów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa opatrunków hydrokoloidowych oraz opatrunków hydrożelowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. Oraz okres ważności przedmiotu zamówienia nie krótszy niż ½ terminu określonego przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje użytkowania, zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych.
|
| |