Dostawa urządzeń medycznych IV do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ

Publication date 2018-09-13
End date 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616382-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń medycznych IV do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
1 Aparat USG
2 Kardiomonitor na wózku jezdnym
3 Wiertarka ortopedyczna
4 Mini wiertarka ortopedyczna
5 Pompy infuzyjne
6 Szyna zmotoryzowana
7 Stół do gipsowania
8 Stół chirurgiczny
9 Waga lekarska i lampa bezcieniowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio 2.1 - 2.9). Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67151da5-da32-463d-b986-c1da8df23415
Biuletyn 616382-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Regon 000297520
Zamawiajacy adres ulica ul. Mikołaja Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 83 05 400
Zamawiajacy fax 22 83 05 399
Zamawiajacy email dyrekcja@wsdz.pl
Adres strony url www.wsdz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsdz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsdz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych IV do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer referencyjny WSDZ.KZ.270.18.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń medycznych IV do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ. Zamówienie zostało podzielone na 9 części: 1 Aparat USG 2 Kardiomonitor na wózku jezdnym 3 Wiertarka ortopedyczna 4 Mini wiertarka ortopedyczna 5 Pompy infuzyjne 6 Szyna zmotoryzowana 7 Stół do gipsowania 8 Stół chirurgiczny 9 Waga lekarska i lampa bezcieniowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio 2.1 - 2.9). Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc złoty
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Mikołaja Kopernika 43, nr KRS: 0000045460, NIP: 525 209 51 55, REGON: 000297520, dalej jako: Szpital;  inspektorem ochrony danych osobowych w Warszawskim Szpitalu dla Dzieci SPZOZ jest Pani Karolina Sybilska, z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można kontaktować się za pomocą adresu e-mail: iod@wsdz.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak sprawy WSDZ.KZ.270.18.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych. 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia. (załącznik nr 4 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opisów / fotografii / rysunków / katalogów / prospektów itp. – w języku polskim – dla każdej pozycji z „Formularza asortymentowo – cenowego. Opisu przedmiotu zamówienia”. 2) Oświadczenia, że oferowane wyroby medyczne, spełniają wszelkie wymagania jakościowe i normy obowiązujące dla tego rodzaju urządzeń oraz wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zostały wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, są oznakowane znakiem CE oraz posiadają deklaracje zgodności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty; 2) Załącznik nr 2.x do SIWZ – Formularz asortymentowy, Opis przedmiotu zamówienia – (dotyczy tych części w których Wykonawca składa ofertę); 3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Jakakolwiek zmiana lub uzupełnienie Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Możliwa jest także zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 Ustawy PZP. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparat USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe * Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące
Zalacznik krotki opis Aparat USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kardiomonitor na wózku jezdnym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe * Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Zalacznik krotki opis Kardiomonitor na wózku jezdnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wiertarka ortopedyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe * Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Zalacznik krotki opis Wiertarka ortopedyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mini wiertarka ortopedyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe * Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Zalacznik krotki opis Mini wiertarka ortopedyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.4 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pompy infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe * Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Zalacznik krotki opis Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.5 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Szyna zmotoryzowana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe * Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Zalacznik krotki opis Szyna zmotoryzowana. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.6 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Stół do gipsowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe * Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Zalacznik krotki opis Stół do gipsowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.7 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Stół chirurgiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe * Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Zalacznik krotki opis Stół chirurgiczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.8 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Waga lekarska i lampa bezcieniowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe * Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące. Uwaga: W odniesieniu do części 9 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedno urządzenie (2 urządzenia), do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący średnią arytmetyczną okresów gwarancji poszczególnych urządzeń.
Zalacznik krotki opis Waga lekarska i lampa bezcieniowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.9 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)