GuidZP400 |
67151da5-da32-463d-b986-c1da8df23415
|
Biuletyn |
616382-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
|
Regon |
000297520
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mikołaja Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-328
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 83 05 400
|
Zamawiajacy fax |
22 83 05 399
|
Zamawiajacy email |
dyrekcja@wsdz.pl
|
Adres strony url |
www.wsdz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsdz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsdz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń medycznych IV do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
|
Numer referencyjny |
WSDZ.KZ.270.18.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń medycznych IV do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
1 Aparat USG
2 Kardiomonitor na wózku jezdnym
3 Wiertarka ortopedyczna
4 Mini wiertarka ortopedyczna
5 Pompy infuzyjne
6 Szyna zmotoryzowana
7 Stół do gipsowania
8 Stół chirurgiczny
9 Waga lekarska i lampa bezcieniowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio 2.1 - 2.9). Formularz asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
złoty
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Mikołaja Kopernika 43, nr KRS: 0000045460, NIP: 525 209 51 55, REGON: 000297520, dalej jako: Szpital;
inspektorem ochrony danych osobowych w Warszawskim Szpitalu dla Dzieci SPZOZ jest Pani Karolina Sybilska, z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można kontaktować się za pomocą adresu e-mail: iod@wsdz.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak sprawy WSDZ.KZ.270.18.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych.
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia. (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opisów / fotografii / rysunków / katalogów / prospektów itp. – w języku polskim – dla każdej pozycji z „Formularza asortymentowo – cenowego. Opisu przedmiotu zamówienia”.
2) Oświadczenia, że oferowane wyroby medyczne, spełniają wszelkie wymagania jakościowe i normy obowiązujące dla tego rodzaju urządzeń oraz wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zostały wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, są oznakowane znakiem CE oraz posiadają deklaracje zgodności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty;
2) Załącznik nr 2.x do SIWZ – Formularz asortymentowy, Opis przedmiotu zamówienia – (dotyczy tych części w których Wykonawca składa ofertę);
3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Jakakolwiek zmiana lub uzupełnienie Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Możliwa jest także zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 Ustawy PZP.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Aparat USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kardiomonitor na wózku jezdnym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiomonitor na wózku jezdnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wiertarka ortopedyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
|
Zalacznik krotki opis |
Wiertarka ortopedyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mini wiertarka ortopedyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
|
Zalacznik krotki opis |
Mini wiertarka ortopedyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.4 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pompy infuzyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
|
Zalacznik krotki opis |
Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.5 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Szyna zmotoryzowana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
|
Zalacznik krotki opis |
Szyna zmotoryzowana. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.6 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Stół do gipsowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
|
Zalacznik krotki opis |
Stół do gipsowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.7 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Stół chirurgiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
|
Zalacznik krotki opis |
Stół chirurgiczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.8 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Waga lekarska i lampa bezcieniowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 36 pełnych miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 60 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 pełnych miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 60 pełnych miesiące.
Uwaga: W odniesieniu do części 9 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedno urządzenie (2 urządzenia), do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący średnią arytmetyczną okresów gwarancji poszczególnych urządzeń.
|
Zalacznik krotki opis |
Waga lekarska i lampa bezcieniowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.9 do SIWZ Formularz asortymentowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |