DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Publication date 2018-09-14
End date 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617507-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321108, 302321005, 386521001, 483100004, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Komputery przenośne (laptop – 2 szt.)
Zadanie 2: Drukarka (1 szt.)
Zadanie 3: Drukarka (1 szt.)
Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.)
Zadanie 5: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.)
Zadanie 6: Projektor (1 szt.)
Zadanie 7 : Oprogramowanie komputerowe (oprogramowanie biurowe - 2 szt., system operacyjny - 3 szt.)
Zadanie 8: Oprogramowanie komputerowe (Program do Kompleksowego prowadzenia księgowości oraz obsługi sprzedaży i magazynu - 42 szt., Program (system) Kadrowo-Płacowy - 42 szt.)
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania
4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. W zakresie zadania 5 - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia używanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2014 r.
6. Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 1 – 5: 24 miesiące.
W zakresie zadania 6 gwarancja obejmuje projektor i lampę, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji dla projektora wynosi 36 miesięcy, dla lampy 12 miesięcy.
7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 1-6 i 8 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania 7 w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 1 załącznik nr 4 do SIWZ, dla zadania 2-6 załącznik nr 5 do SIWZ, dla zadania 7-8 załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db569b3f-9eb8-44f0-8100-84981eab03a8
Biuletyn 617507-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 149400000
Zamawiajacy adres ulica Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 4/8
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100,
Zamawiajacy fax 343784200
Zamawiajacy email a.bojarska@ajd.czest.pl,
Adres strony url www.ujd.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujd.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer referencyjny ZP-371/99/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie 1: Komputery przenośne (laptop – 2 szt.) Zadanie 2: Drukarka (1 szt.) Zadanie 3: Drukarka (1 szt.) Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) Zadanie 5: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) Zadanie 6: Projektor (1 szt.) Zadanie 7 : Oprogramowanie komputerowe (oprogramowanie biurowe - 2 szt., system operacyjny - 3 szt.) Zadanie 8: Oprogramowanie komputerowe (Program do Kompleksowego prowadzenia księgowości oraz obsługi sprzedaży i magazynu - 42 szt., Program (system) Kadrowo-Płacowy - 42 szt.) 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. W zakresie zadania 5 - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia używanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2014 r. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 1 – 5: 24 miesiące. W zakresie zadania 6 gwarancja obejmuje projektor i lampę, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji dla projektora wynosi 36 miesięcy, dla lampy 12 miesięcy. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 1-6 i 8 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania 7 w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 1 załącznik nr 4 do SIWZ, dla zadania 2-6 załącznik nr 5 do SIWZ, dla zadania 7-8 załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Okres, w którym realizowane będzie zamówienie : 14 dni dla zadania nr 1,2,3,4,5,6, i 8; 7 dni dla zadania nr 7
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego tj.: Opisu – specyfikacji oferowanego sprzętu w zakresie zadania nr 1- 6 zawierający konkretne parametry, funkcje i cechy oferowanego asortymentu oraz oznaczenia takie jak – producent, model oferowanego sprzętu, nazwa, wersja oferowanego oprogramowania. Opis winien być sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Komputery przenośne (laptop – 2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Komputerów przenośnych (laptop – 2 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 1: 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 1- w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 1 załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Drukarka (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki (1 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 2: 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 2: w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 2 załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Drukarka (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki (1 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 3: 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 2: w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 3 załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 4: 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 4 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 4 załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. W zakresie zadania 5 - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia używanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2014 r. Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 5: 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 5 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 5 załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6: Projektor (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora (1 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. W zakresie zadania 6 gwarancja obejmuje projektor i lampę, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji dla projektora wynosi 36 miesięcy, dla lampy 12 miesięcy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 6 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 6 załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 : Oprogramowanie komputerowe (oprogramowanie biurowe - 2 szt., system operacyjny - 3 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego (oprogramowanie biurowe - 2 szt., system operacyjny - 3 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 7 w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 7 załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8: Oprogramowanie komputerowe (Program do Kompleksowego prowadzenia księgowości oraz obsługi sprzedaży i magazynu - 42 szt., Program (system) Kadrowo-Płacowy - 42 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego (Program do Kompleksowego prowadzenia księgowości oraz obsługi sprzedaży i magazynu - 42 szt., Program (system) Kadrowo-Płacowy - 42 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 8 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 8 załącznik nr 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria zadanie 1,6,7 i 8 Cena
Znaczenie 100,00
  
Kryteria zadanie 2,3,4 i 5 Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria zadanie 2,3,4 i 5 Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)