GuidZP400 |
db569b3f-9eb8-44f0-8100-84981eab03a8
|
Biuletyn |
617507-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
|
Regon |
149400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Waszyngtona
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 784 100,
|
Zamawiajacy fax |
343784200
|
Zamawiajacy email |
a.bojarska@ajd.czest.pl,
|
Adres strony url |
www.ujd.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ujd.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, pok. 32
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
|
Numer referencyjny |
ZP-371/99/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Komputery przenośne (laptop – 2 szt.)
Zadanie 2: Drukarka (1 szt.)
Zadanie 3: Drukarka (1 szt.)
Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.)
Zadanie 5: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.)
Zadanie 6: Projektor (1 szt.)
Zadanie 7 : Oprogramowanie komputerowe (oprogramowanie biurowe - 2 szt., system operacyjny - 3 szt.)
Zadanie 8: Oprogramowanie komputerowe (Program do Kompleksowego prowadzenia księgowości oraz obsługi sprzedaży i magazynu - 42 szt., Program (system) Kadrowo-Płacowy - 42 szt.)
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania
4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. W zakresie zadania 5 - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia używanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2014 r.
6. Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 1 – 5: 24 miesiące.
W zakresie zadania 6 gwarancja obejmuje projektor i lampę, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji dla projektora wynosi 36 miesięcy, dla lampy 12 miesięcy.
7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 1-6 i 8 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy, dla zadania 7 w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 1 załącznik nr 4 do SIWZ, dla zadania 2-6 załącznik nr 5 do SIWZ, dla zadania 7-8 załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie : 14 dni dla zadania nr 1,2,3,4,5,6, i 8; 7 dni dla zadania nr 7
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego tj.:
Opisu – specyfikacji oferowanego sprzętu w zakresie zadania nr 1- 6 zawierający konkretne parametry, funkcje i cechy oferowanego asortymentu oraz oznaczenia takie jak – producent, model oferowanego sprzętu, nazwa, wersja oferowanego oprogramowania. Opis winien być sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1: Komputery przenośne (laptop – 2 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Komputerów przenośnych (laptop – 2 szt.)
Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 1: 24 miesiące.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 1- w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 1 załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2: Drukarka (1 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki (1 szt.)
Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 2: 24 miesiące.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 2: w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 2 załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3: Drukarka (1 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki (1 szt.)
Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 3: 24 miesiące.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 2: w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 3 załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.)
Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 4: 24 miesiące.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 4 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy..
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 4 załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.)
Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
W zakresie zadania 5 - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia używanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2014 r.
Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie zadania nr 5: 24 miesiące.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 5 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 5 załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6: Projektor (1 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora (1 szt.)
Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
W zakresie zadania 6 gwarancja obejmuje projektor i lampę, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji dla projektora wynosi 36 miesięcy, dla lampy 12 miesięcy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 6 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 6 załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7 : Oprogramowanie komputerowe (oprogramowanie biurowe - 2 szt., system operacyjny - 3 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48310000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego (oprogramowanie biurowe - 2 szt., system operacyjny - 3 szt.)
Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 7 w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 7 załącznik nr 6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8: Oprogramowanie komputerowe (Program do Kompleksowego prowadzenia księgowości oraz obsługi sprzedaży i magazynu - 42 szt., Program (system) Kadrowo-Płacowy - 42 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego (Program do Kompleksowego prowadzenia księgowości oraz obsługi sprzedaży i magazynu - 42 szt., Program (system) Kadrowo-Płacowy - 42 szt.)
Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania 8 w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – dla zadania 8 załącznik nr 6 do SIWZ
|
| |