Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie

Publication date 2018-09-14
End date 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616372-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zapisy specyfikacji należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1ce1e280-1871-493d-a360-e4a4caedecf5
Biuletyn 616372-N-2018
Zamawiajacy nazwa Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Regon 35119473600000
Zamawiajacy adres ulica Al. Modrzewiowa
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-224
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 252 842
Zamawiajacy fax 124 251 228
Zamawiajacy email office@kcr.pl
Adres strony url http://www.kcr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.kcr.pl/207,konkurs-2018.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.kcr.pl/207,konkurs-2018.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - należy złożyć na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30 - 224 Kraków, budynek nr 4 Administracja - Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie
Numer referencyjny A.I.271-20/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zapisy specyfikacji należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz posiadają następujące zdolności techniczne lub zawodowe tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi danej części zamówienia, o wartości brutto minimum (każda z dostaw): - dla części 1: 30 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy łóżek z materacami); - dla części 2: 10 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy bieżni); - dla części 3: 4 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy stołu pionizacyjnego); - dla części 4: 4 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy defibrylatora); - dla części 5: 2 500,00 zł brutto (dotyczy dostawy wózka stabilizującego głowę i plecy); - dla części 6: 35 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy szyn CPM); - dla części 7: 4 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy aparatu 2-kanałowego do elektroterapii); - dla części 8: 14 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy rotora do treningu aktywnego i pasywnego rąk i nóg).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego - wykaz wykonanych dostaw z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego - opis oferowanego asortymentu lub katalog lub folder. Dokument powinien zawierać w szczególności nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny katalog/folder jest przedkładany w innym języku niż język polski, należy dołączyć jego tłumaczenie. W przypadku, gdy katalogi/foldery nie prezentują identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy); 2. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu (w formie pisemnej) – jeżeli dotyczy; 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – wg wzorów będących załącznikami nr 2A/2B do SIWZ. 5. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego (w tym od podmiotów zagranicznych) zostały opisane w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany zostały określone we wzorze umowy, który został opublikowany na stronie www Zamawiającego, w zakładce dotyczącej zamówień publicznych - 2018 rok (Znak postępowania: A.I.271-20/18).
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Łóżka z materacami – 4 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Łóżka z materacami – 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Bieżnia – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Bieżnia – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Stół pionizacyjny elektryczny dla dorosłych – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Stół pionizacyjny elektryczny dla dorosłych – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Defibrylator – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Defibrylator – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej – 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Aparat 2-kanałowy do elektroterapii – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Aparat 2-kanałowy do elektroterapii – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Urządzenie (Rotor) do treningu aktywnego i pasywnego rąk i nóg – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Urządzenie (Rotor) do treningu aktywnego i pasywnego rąk i nóg – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wózek ze stabilizacją głowy i tułowia – 1 sztuka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wózek ze stabilizacją głowy i tułowia – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji. Zapisy specyfikacji należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji autoryzowanego serwisu od momentu zgłoszenia usterki do chwili podjęcia naprawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)