GuidZP400 |
1ce1e280-1871-493d-a360-e4a4caedecf5
|
Biuletyn |
616372-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
|
Regon |
35119473600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Modrzewiowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-224
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 252 842
|
Zamawiajacy fax |
124 251 228
|
Zamawiajacy email |
office@kcr.pl
|
Adres strony url |
http://www.kcr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.kcr.pl/207,konkurs-2018.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.kcr.pl/207,konkurs-2018.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie - należy złożyć na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30 - 224 Kraków, budynek nr 4 Administracja - Sekretariat.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie
|
Numer referencyjny |
A.I.271-20/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zapisy specyfikacji należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz posiadają następujące zdolności techniczne lub zawodowe tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi danej części zamówienia, o wartości brutto minimum (każda z dostaw): - dla części 1: 30 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy łóżek z materacami); - dla części 2: 10 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy bieżni); - dla części 3: 4 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy stołu pionizacyjnego); - dla części 4: 4 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy defibrylatora); - dla części 5: 2 500,00 zł brutto (dotyczy dostawy wózka stabilizującego głowę i plecy); - dla części 6: 35 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy szyn CPM); - dla części 7: 4 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy aparatu 2-kanałowego do elektroterapii); - dla części 8: 14 000,00 zł brutto (dotyczy dostawy rotora do treningu aktywnego i pasywnego rąk i nóg).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego - wykaz wykonanych dostaw z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego - opis oferowanego asortymentu lub katalog lub folder. Dokument powinien zawierać w szczególności nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny katalog/folder jest przedkładany w innym języku niż język polski, należy dołączyć jego tłumaczenie. W przypadku, gdy katalogi/foldery nie prezentują identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy); 2. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu (w formie pisemnej) – jeżeli dotyczy; 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – wg wzorów będących załącznikami nr 2A/2B do SIWZ. 5. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego (w tym od podmiotów zagranicznych) zostały opisane w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany zostały określone we wzorze umowy, który został opublikowany na stronie www Zamawiającego, w zakładce dotyczącej zamówień publicznych - 2018 rok (Znak postępowania: A.I.271-20/18).
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Łóżka z materacami – 4 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Łóżka z materacami – 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Bieżnia – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Bieżnia – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Stół pionizacyjny elektryczny dla dorosłych – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Stół pionizacyjny elektryczny dla dorosłych – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Defibrylator – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Defibrylator – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej – 2 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Aparat 2-kanałowy do elektroterapii – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat 2-kanałowy do elektroterapii – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie (Rotor) do treningu aktywnego i pasywnego rąk i nóg – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie (Rotor) do treningu aktywnego i pasywnego rąk i nóg – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikiem), będący załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zapisy SIWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wózek ze stabilizacją głowy i tułowia – 1 sztuka.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek ze stabilizacją głowy i tułowia – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji. Zapisy specyfikacji należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
|
| |