„Dostawa tonerów i materiałów biurowych"

Publication date 2018-09-24
End date 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620834-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych:
- tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego KYOCERA ECOSYS M6035cidn,
- materiałów biurowych,
Zamówienie podzielone zostało na 2 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08a82f1a-f4e5-4c54-a67f-e244f82c703e
Biuletyn 620834-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
Regon 10059875000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Traugutta
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 665 03 74, 665 03 70
Zamawiajacy fax 42 665 03 71
Zamawiajacy email anna.andrzejczak.lodz@rdos.gov.pl
Adres strony url http://www.lodz.rdos.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie to jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, działanie 2.4: Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna w związku z realizacją projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lodz.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lodz.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi 90-113 Łódź, ul. Traugutta 25
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa tonerów i materiałów biurowych"
Numer referencyjny WPN.261.9.2018.MKu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych: - tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego KYOCERA ECOSYS M6035cidn, - materiałów biurowych, Zamówienie podzielone zostało na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. w zakresie Części 1 postępowania: Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia polegającą na dostawie tonerów o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto. Przez jedną wykonaną dostawę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy (jednego zamówienia). 2. w zakresie Części 2 postępowania: Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia polegającą na dostawie materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 800,00 zł brutto. Przez jedną wykonaną dostawę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy (jednego zamówienia).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 7 do SIWZ; 2. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik nr 7 do SIWZ; 3. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1785) – Załącznik nr 7 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 7.1.1. wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych dla tonerów (część 1 zamówienia), dla potwierdzenia, że oferowane materiały są materiałami równoważnymi: a) „raporty z testów” przeprowadzonych według norm: - ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, - ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, - ISO/IEC 24712 (lub równoważnej), wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowane produkty, w zależności od rodzaju, odpowiadają tym normom, b) karty charakterystyki materiałów przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC. 2. W przypadku zaoferowania tonerów korporacyjnych: a) oświadczenie producenta tonerów, potwierdzające, że są to oryginalne materiały, o takiej samej wydajności tylko w innym opakowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub terminu zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego , że opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy jest wynikiem działania siły wyższej lub wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2. Warunki dokonania zmian: 1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, 2) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, 3) wniosek, o którym mowa w pkt. 2 musi zawierać: • opis propozycji zmiany, • uzasadnienie zmiany, • opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. 3. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa tonerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2371,31
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa fabrycznie nowych tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego KYOCERA ECOSYS M6035cidn zgodnie z ilością wyszczególnioną w formularzu cenowym (załącznik nr 2a do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 653,35
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb RDOŚ w Łodzi, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w formularzu cenowym (załącznik nr 2b do SIWZ).
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)