GuidZP400 |
08a82f1a-f4e5-4c54-a67f-e244f82c703e
|
Biuletyn |
620834-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
|
Regon |
10059875000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90113
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 665 03 74, 665 03 70
|
Zamawiajacy fax |
42 665 03 71
|
Zamawiajacy email |
anna.andrzejczak.lodz@rdos.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.lodz.rdos.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie to jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, działanie 2.4: Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna w związku z realizacją projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lodz.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lodz.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi 90-113 Łódź, ul. Traugutta 25
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa tonerów i materiałów biurowych"
|
Numer referencyjny |
WPN.261.9.2018.MKu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych:
- tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego KYOCERA ECOSYS M6035cidn,
- materiałów biurowych,
Zamówienie podzielone zostało na 2 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. w zakresie Części 1 postępowania:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia polegającą na dostawie tonerów o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto. Przez jedną wykonaną dostawę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy (jednego zamówienia).
2. w zakresie Części 2 postępowania:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia polegającą na dostawie materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 800,00 zł brutto. Przez jedną wykonaną dostawę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy (jednego zamówienia).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 7 do SIWZ;
2. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik nr 7 do SIWZ;
3. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1785) – Załącznik nr 7 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
7.1.1. wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych dla tonerów (część 1 zamówienia), dla potwierdzenia, że oferowane materiały są materiałami równoważnymi:
a) „raporty z testów” przeprowadzonych według norm:
- ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 24712 (lub równoważnej), wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowane produkty, w zależności od rodzaju, odpowiadają tym normom,
b) karty charakterystyki materiałów przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC.
2. W przypadku zaoferowania tonerów korporacyjnych:
a) oświadczenie producenta tonerów, potwierdzające, że są to oryginalne materiały, o takiej samej wydajności tylko w innym opakowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
1) możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub terminu zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego , że opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy jest wynikiem działania siły wyższej lub wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
2. Warunki dokonania zmian:
1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej,
2) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy,
3) wniosek, o którym mowa w pkt. 2 musi zawierać:
• opis propozycji zmiany,
• uzasadnienie zmiany,
• opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
3. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2018-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
jezyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|