Przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w bud. nr 3 piętro III - str. północna

Publication date 2018-09-25
End date 2018-10-04 00:00:00
Instytucja 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621772-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 331920002, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przebudowę pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Ortopedii i Chirurgii Narządu Ruchu w budynku nr 3, piętro III - strona północna - wyposażenie w zakresie dostaw określonych w zadaniach: 1 - dostawa i montaż mebli kwaterunkowych, 2 - dostawa i montaz mebli specjalistycznych, 3 - dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego, 4 - dostawa szafek przyłożkowych, 5 - dostawa szaf metalowych ubraniowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72cad7e4-0bf4-48c0-9a6c-8da58ff9e1f5
Biuletyn 621772-N-2018
Zamawiajacy nazwa 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 9053831830000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85681
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 417 448
Zamawiajacy fax 261 416 110
Zamawiajacy email dariuszwzp@10wsk.mil.pl
Adres strony url www.10wsk.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.10wsk.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.10wsk.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w bud. nr 3 piętro III - str. północna
Numer referencyjny 84/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przebudowę pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Ortopedii i Chirurgii Narządu Ruchu w budynku nr 3, piętro III - strona północna - wyposażenie w zakresie dostaw określonych w zadaniach: 1 - dostawa i montaż mebli kwaterunkowych, 2 - dostawa i montaz mebli specjalistycznych, 3 - dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego, 4 - dostawa szafek przyłożkowych, 5 - dostawa szaf metalowych ubraniowych
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow realizacja zadań 1- 4 po pisemnym powiadomieniu przez Zamawiajacego wg paragrafu 2 projektu umowy; zadanie 5 termin realizacji - po podpisaniu umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przedstawienie Wykazu zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3lat dla każdego zadania - conajmniej 2 dostawy o wartości 15 000/każda o charakterze i złożoności tożsamej z przedmiotem zamówienia (zadania) wraz z dokumentami potwierdzajacymi ich należyte wykonanie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt... Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane - dla zadania 1, 2, 3, 4 i 5
Inne dokumenty niewymienione Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- jeśli dotyczy. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- jesli dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1, 2 i 2a niniejszego paragrafu-( - wg umowy) , 2. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób, zgodnie z ust. 2a w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji osoby, zmiany miejsca zatrudnienia itp.). 3. W przypadku zmiany osób Funkcujmych (w ust. 2a niniejszego paragrafu umowy) , nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji dla danej funkcji i wymagań określonych w SIWZ oraz należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób wyszczególnionych (w ust. 2a niniejszego paragrafu- umowy), jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego 5. Dopuszcza się możliwość zamiany materiałów, urządzeń jak również technologii wykonania robót budowlanych przedstawionych w projekcie, specyfikacjach technicznych, rysunkach, przedmiarach, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności : a. powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy przy zachowaniu wysokiej jakości materiałów, b. powodujące poprawienie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych, c. wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 6. Zamiany nie mogą spowodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy, o której mowa w § 9 ust. 1 niniejszej umowy. 7. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy powstanie konieczność zaniechania wykonania robót lub konieczność wykonania robót zamiennych to Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest zaniechać wykonania określonych robót oraz wykonać roboty zamienne - w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, tak pod względem rzeczowym jak i finansowym. 8. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 prawa zamówień publicznych, wg zasad i sposobu określonych w ogłoszeniu o postępowaniu i SIWZ, : 9 . Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób czy podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowe osoby, nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowa/y osoba/podwykonawca. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia robót uzupełniających wynikających z niezbędności ich wykonania dla właściwego, bezpiecznego użytkowania Oddziału i wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, niemożliwych do przewidzenia - okolicznościami którymi Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć.
IV 4 4 data 2018-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 data 2018-11-02T00:00:00+01:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w sprzet kwaterunkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe wg Formularza Cenowego zadania nr 1
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż wg opisów i wymagań dla sprzetu kwaterunkowego wg Formularza Cenowego sprzęt kwaterunkowy zadanie 1 Ortopedia Wyposażenie remontownego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w sprzęt kwaterunkowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w meble specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe wg Formularza Cenowego zadania nr 2
Zalacznik krotki opis dostawa i montaz mebli specjalistycznych (medycznych) wg Formularza Cenowego meble specjalistyczne zadanie 2 Ortopedia Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w meble specjalistyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w wyposażenie dodatkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe wg Formularza Cenowego zadania nr 3
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego wg Formularza cenowego dodatkowego wyposażenia zadanie 3 Ortopedia Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w wyposażenie dodatkowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w szafki przyłóżkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe wg Formularza Cenowego zadania nr 4
Zalacznik krotki opis Dostawa szafek przyłóżkowych wg Formularza cenowego dodatkowego wyposażenia zadanie zadanie nr 4 Ortopedia Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w szafki przyłóżkowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa szaf metalowych ubraniowych typ L
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe wg Formularza Cenowego zadania nr 5
Zalacznik krotki opis Dostawa szaf metalowych ubraniowych typ L wg Formularza cenowego szaf ubraniowych zadanie 5 Dostawa szaf metalowych ubraniowych typ L 16 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)