GuidZP400 |
72cad7e4-0bf4-48c0-9a6c-8da58ff9e1f5
|
Biuletyn |
621772-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
9053831830000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85681
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 417 448
|
Zamawiajacy fax |
261 416 110
|
Zamawiajacy email |
dariuszwzp@10wsk.mil.pl
|
Adres strony url |
www.10wsk.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w bud. nr 3 piętro III - str. północna
|
Numer referencyjny |
84/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przebudowę pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Ortopedii i Chirurgii Narządu Ruchu w budynku nr 3, piętro III - strona północna - wyposażenie w zakresie dostaw określonych w zadaniach: 1 - dostawa i montaż mebli kwaterunkowych, 2 - dostawa i montaz mebli specjalistycznych, 3 - dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego, 4 - dostawa szafek przyłożkowych, 5 - dostawa szaf metalowych ubraniowych
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
realizacja zadań 1- 4 po pisemnym powiadomieniu przez Zamawiajacego wg paragrafu 2 projektu umowy; zadanie 5 termin realizacji - po podpisaniu umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Przedstawienie Wykazu zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3lat dla każdego zadania - conajmniej 2 dostawy o wartości 15 000/każda o charakterze i złożoności tożsamej z przedmiotem zamówienia (zadania) wraz z dokumentami potwierdzajacymi ich należyte wykonanie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt...
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane - dla zadania 1, 2, 3, 4 i 5
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- jeśli dotyczy.
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- jesli dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1, 2 i 2a niniejszego paragrafu-( - wg umowy) ,
2. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób, zgodnie z ust. 2a w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
c) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji osoby, zmiany miejsca zatrudnienia itp.).
3. W przypadku zmiany osób Funkcujmych (w ust. 2a niniejszego paragrafu umowy) , nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji dla danej funkcji i wymagań określonych w SIWZ oraz należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
4. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób wyszczególnionych (w ust. 2a niniejszego paragrafu- umowy), jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego
5. Dopuszcza się możliwość zamiany materiałów, urządzeń jak również technologii wykonania robót budowlanych przedstawionych w projekcie, specyfikacjach technicznych, rysunkach, przedmiarach, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności :
a. powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy przy zachowaniu wysokiej jakości materiałów,
b. powodujące poprawienie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych,
c. wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
6. Zamiany nie mogą spowodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy, o której mowa w § 9 ust. 1 niniejszej umowy.
7. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy powstanie konieczność zaniechania wykonania robót lub konieczność wykonania robót zamiennych to Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest zaniechać wykonania określonych robót oraz wykonać roboty zamienne - w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, tak pod względem rzeczowym jak i finansowym.
8. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 prawa zamówień publicznych, wg zasad i sposobu określonych w ogłoszeniu o postępowaniu i SIWZ, :
9 . Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób czy podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowe osoby, nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowa/y osoba/podwykonawca.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia robót uzupełniających wynikających z niezbędności ich wykonania dla właściwego, bezpiecznego użytkowania Oddziału i wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, niemożliwych do przewidzenia - okolicznościami którymi Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć.
|
IV 4 4 data |
2018-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 data |
2018-11-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w sprzet kwaterunkowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wg Formularza Cenowego zadania nr 1
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa i montaż wg opisów i wymagań dla sprzetu kwaterunkowego wg Formularza Cenowego sprzęt kwaterunkowy zadanie 1 Ortopedia Wyposażenie remontownego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w sprzęt kwaterunkowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w meble specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wg Formularza Cenowego zadania nr 2
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa i montaz mebli specjalistycznych (medycznych) wg Formularza Cenowego meble specjalistyczne zadanie 2 Ortopedia Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w meble specjalistyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w wyposażenie dodatkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wg Formularza Cenowego zadania nr 3
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego wg Formularza cenowego dodatkowego wyposażenia zadanie 3 Ortopedia Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w wyposażenie dodatkowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w szafki przyłóżkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wg Formularza Cenowego zadania nr 4
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa szafek przyłóżkowych wg Formularza cenowego dodatkowego wyposażenia zadanie zadanie nr 4 Ortopedia Wyposażenie remontowanego Oddziału Ortopedii i Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu w szafki przyłóżkowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szaf metalowych ubraniowych typ L
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
wg Formularza Cenowego zadania nr 5
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa szaf metalowych ubraniowych typ L wg Formularza cenowego szaf ubraniowych zadanie 5 Dostawa szaf metalowych ubraniowych typ L 16 szt.
|
| |