Usługa wsparcia utrzymania systemu informatycznego Enova 365

Publication date 2018-10-02
End date 2018-10-11 00:00:00
Instytucja Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631053-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest usługa wsparcia utrzymania systemu informatycznego Enova 365.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego realizacji zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f61b67a6-831e-4192-9c3a-543b4db50630
Biuletyn 631053-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Regon 368205180
Zamawiajacy adres ulica Polna
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-635
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 390 35 00,
Zamawiajacy fax +48 22 826 28 23
Zamawiajacy email maciej.szreder@nawa.gov.pl,
Adres strony url https://www.nawa.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.3 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Osoba Prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://nawa.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie-prawo-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://nawa.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie-prawo-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA) ul. Polna 40, 00-635 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia utrzymania systemu informatycznego Enova 365
Numer referencyjny 19/usł./2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest usługa wsparcia utrzymania systemu informatycznego Enova 365. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego realizacji zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 219512,19
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia, o których mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności przedłużenia maksymalnie do 12 dodatkowych miesięcy okresu gwarancji i świadczonych usług, o których mowa w pkt 2.2 i/lub 2.3 sopz (ponad termin zamówienia podstawowego) i/lub dokupienia maksymalnie do 300 dodatkowych godzin serwisowych usługi wsparcia techniczno-merytorycznego, o którym mowa w pkt 2.1 i/lub 2.4 sopz wraz z ewentualnym ustaleniem terminu na ich wykorzystanie, nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia zakończenia umowy podstawowej. 2. Zamawiający wskazuje następujące warunki na jakich może zostać udzielone zamówienie, o którym mowa w pkt 1: 2.1 Wysokość procentowa kar umownych nie może być niższa od kar określonych w umowie podstawowej. 2.2 Warunki finansowe dotyczące zakresu zadań gwarancja na system Enova i gwarancja na dodatkowe moduły: Wynagrodzenie Wykonawcy nie może być wyższe niż wynagrodzenie wynikające z umowy podstawowej dla danego zadania obliczone (zmniejszone) proporcjonalnie do okresu trwania umowy zawartej zgodnie z pkt 2.5 i zwiększone o wpływ jaki na koszty realizacji zamówienia, w okresie od dnia zawarcia umowy podstawowej, mają: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zwiększenie wynagrodzenia w ww. zakresie jest dopuszczalne, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu wzrósł koszt realizacji zamówienia oraz udowodni wysokość wpływu zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia. 2.3 Kwota wynagrodzenia za jedną roboczogodzinę nie może być wyższa niż wynikająca z umowy podstawowej zwiększona o wpływ jaki na koszty realizacji zamówienia, w okresie od dnia zawarcia umowy podstawowej, mają: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zwiększenie wynagrodzenia w ww. zakresie jest dopuszczalne, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu wzrósł koszt realizacji zamówienia oraz udowodni wysokość wpływu zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia. 2.4 pozostałe warunki umowy będą analogiczne z postanowieniami umowy dot. zamówienia podstawowego z uwzględnieniem zmian wynikających z zamawianego zakresu. 2.5 W przypadku gdy wartość tego zamówienia: przekroczy wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro zostanie przeprowadzane odrębne postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający udzieli zamówienia po negocjacjach w Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe (z zastrzeżeniem punktów powyżej), nie przekroczy wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro Zamawiający zleci wykonanie zamówienia Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, tj. bez zastosowania jej przepisów (z zastrzeżeniem punktów powyżej).
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania wartości umowy w zależności co nastąpi pierwsze.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto (każda). Pod pojęciem usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę (umowę): obejmującą zapewnienie dostępu do nowych wersji systemu enova, usuwanie awarii i błędów w systemie enova oraz konsultacje techniczno-merytoryczne drogą telefoniczną i poprzez pocztę e-mail dla użytkowników, bieżące dostosowywanie systemu do zmieniających się potrzeb, przy czasie trwania usługi nie krótszym niż 6 miesięcy. UWAGA - w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia, - w przypadku gdy przedmiotem wykazanej dostawy nie był wyłącznie wyżej podany zakres, należy go wyodrębnić. 2. Zamawiający stawia następujący warunek w zakresie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej pięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: a) koordynator ds. utrzymania systemu (min. 1 osoba) - spełniający następujące wymagania: - posiada doświadczenie w budowie procedur i zespołów utrzymania, dotyczących systemu enova, - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję koordynatora / kierownika w procesie świadczenia usługi utrzymania systemu enova w co najmniej 3 projektach / umowach; b) ekspert / specjalista ds. rachunkowości i finansów publicznych (min. 2 osoby) - spełniający następujące wymagania (każda z osób): - posiada wiedzę z zakresu rachunkowości i finansów publicznych, - brał udział w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku eksperta / specjalisty ds. rachunkowości i finansów publicznych, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem modyfikowanie (lub wdrażanie) i utrzymywanie systemu enova; c) ekspert / specjalista ds. kadr i płac (min. 1 osoba) - spełniająca następujące wymagania: - posiada wiedzę z zakresu kadr i płac w administracji państwowej, - brał udział w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku eksperta / specjalisty ds. kadr i płac, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem modyfikowanie (lub wdrażanie) i utrzymywanie systemu enova; d) programista (min. 1 osoba) - spełniająca następujące wymagania: - posiada znajomość następujących technologii / narzędzi: obiekty systemu enova, C Sharp (C#), SQL, Microsoft SQL Server, Microsoft .NET, Microsoft Visual Studio .NET, MySQL, - brał udział w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku programisty, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem modyfikowanie (lub wdrażanie) i utrzymywanie systemu enova.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykazu usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały zrealizowane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały zrealizowane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Uwaga: jeżeli w wykazie będą wskazane dostawy o zakresie szerszym niż wymagany w pkt 4.2.3.1 SIWZ, należy podać wartość brutto dostawy tylko w wymaganym zakresie. 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony), c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji - tajemnica przedsiębiorstwa.
Wadium Wadium nie jest wymagane.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany oznaczenia Stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego, 2) zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług lub, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż wpływ jakie ww. zdarzenia mają na koszt realizacji niewykonanej części umowy. 3) zmiany postanowień Umowy związanych z odpowiednią zmianą obowiązujących przepisów prawa, 4) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.10.2018 r. o godzinie 10:20 w siedzibie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej ul. Polna 40, Warszawa.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Czas reakcji przy błędach ważnych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Doświadczenie i kompetencje kadry
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)