GuidZP400 |
f61b67a6-831e-4192-9c3a-543b4db50630
|
Biuletyn |
631053-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
|
Regon |
368205180
|
Zamawiajacy adres ulica |
Polna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-635
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 390 35 00,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 826 28 23
|
Zamawiajacy email |
maciej.szreder@nawa.gov.pl,
|
Adres strony url |
https://www.nawa.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.3 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Osoba Prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://nawa.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie-prawo-zamowien-publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://nawa.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie-prawo-zamowien-publicznych
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Złożenie wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA) ul. Polna 40, 00-635 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa wsparcia utrzymania systemu informatycznego Enova 365
|
Numer referencyjny |
19/usł./2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia jest usługa wsparcia utrzymania systemu informatycznego Enova 365.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego realizacji zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
219512,19
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia, o których mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności przedłużenia maksymalnie do 12 dodatkowych miesięcy okresu gwarancji i świadczonych usług, o których mowa w pkt 2.2 i/lub 2.3 sopz (ponad termin zamówienia podstawowego) i/lub dokupienia maksymalnie do 300 dodatkowych godzin serwisowych usługi wsparcia techniczno-merytorycznego, o którym mowa w pkt 2.1 i/lub 2.4 sopz wraz z ewentualnym ustaleniem terminu na ich wykorzystanie, nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia zakończenia umowy podstawowej.
2. Zamawiający wskazuje następujące warunki na jakich może zostać udzielone zamówienie, o którym mowa w pkt 1:
2.1 Wysokość procentowa kar umownych nie może być niższa od kar określonych w umowie podstawowej.
2.2 Warunki finansowe dotyczące zakresu zadań gwarancja na system Enova i gwarancja na dodatkowe moduły: Wynagrodzenie Wykonawcy nie może być wyższe niż wynagrodzenie wynikające z umowy podstawowej dla danego zadania obliczone (zmniejszone) proporcjonalnie do okresu trwania umowy zawartej zgodnie z pkt 2.5 i zwiększone o wpływ jaki na koszty realizacji zamówienia, w okresie od dnia zawarcia umowy podstawowej, mają:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Zwiększenie wynagrodzenia w ww. zakresie jest dopuszczalne, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu wzrósł koszt realizacji zamówienia oraz udowodni wysokość wpływu zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia.
2.3 Kwota wynagrodzenia za jedną roboczogodzinę nie może być wyższa niż wynikająca z umowy podstawowej zwiększona o wpływ jaki na koszty realizacji zamówienia, w okresie od dnia zawarcia umowy podstawowej, mają:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Zwiększenie wynagrodzenia w ww. zakresie jest dopuszczalne, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu wzrósł koszt realizacji zamówienia oraz udowodni wysokość wpływu zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia.
2.4 pozostałe warunki umowy będą analogiczne z postanowieniami umowy dot. zamówienia podstawowego z uwzględnieniem zmian wynikających z zamawianego zakresu.
2.5 W przypadku gdy wartość tego zamówienia:
przekroczy wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro zostanie przeprowadzane odrębne postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający udzieli zamówienia po negocjacjach w Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe (z zastrzeżeniem punktów powyżej),
nie przekroczy wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro Zamawiający zleci wykonanie zamówienia Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, tj. bez zastosowania jej przepisów (z zastrzeżeniem punktów powyżej).
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania wartości umowy w zależności co nastąpi pierwsze.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto (każda).
Pod pojęciem usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę (umowę): obejmującą zapewnienie dostępu do nowych wersji systemu enova, usuwanie awarii i błędów w systemie enova oraz konsultacje techniczno-merytoryczne drogą telefoniczną i poprzez pocztę e-mail dla użytkowników, bieżące dostosowywanie systemu do zmieniających się potrzeb, przy czasie trwania usługi nie krótszym niż 6 miesięcy.
UWAGA
- w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia,
- w przypadku gdy przedmiotem wykazanej dostawy nie był wyłącznie wyżej podany zakres, należy go wyodrębnić.
2. Zamawiający stawia następujący warunek w zakresie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej pięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
a) koordynator ds. utrzymania systemu (min. 1 osoba) - spełniający następujące wymagania:
- posiada doświadczenie w budowie procedur i zespołów utrzymania, dotyczących systemu enova,
- w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję koordynatora / kierownika w procesie świadczenia usługi utrzymania systemu enova w co najmniej 3 projektach / umowach;
b) ekspert / specjalista ds. rachunkowości i finansów publicznych (min. 2 osoby) - spełniający następujące wymagania (każda z osób):
- posiada wiedzę z zakresu rachunkowości i finansów publicznych,
- brał udział w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku eksperta / specjalisty ds. rachunkowości i finansów publicznych, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem modyfikowanie (lub wdrażanie) i utrzymywanie systemu enova;
c) ekspert / specjalista ds. kadr i płac (min. 1 osoba) - spełniająca następujące wymagania:
- posiada wiedzę z zakresu kadr i płac w administracji państwowej,
- brał udział w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku eksperta / specjalisty ds. kadr i płac, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem modyfikowanie (lub wdrażanie) i utrzymywanie systemu enova;
d) programista (min. 1 osoba) - spełniająca następujące wymagania:
- posiada znajomość następujących technologii / narzędzi: obiekty systemu enova, C Sharp (C#), SQL, Microsoft SQL Server, Microsoft .NET, Microsoft Visual Studio .NET, MySQL,
- brał udział w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert na stanowisku programisty, w co najmniej 2 projektach / umowach obejmujących swym zakresem modyfikowanie (lub wdrażanie) i utrzymywanie systemu enova.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykazu usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały zrealizowane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały zrealizowane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Uwaga: jeżeli w wykazie będą wskazane dostawy o zakresie szerszym niż wymagany w pkt 4.2.3.1 SIWZ, należy podać wartość brutto dostawy tylko w wymaganym zakresie.
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony), c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji - tajemnica przedsiębiorstwa.
|
Wadium |
Wadium nie jest wymagane.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany oznaczenia Stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego,
2) zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług lub,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż wpływ jakie ww. zdarzenia mają na koszt realizacji niewykonanej części umowy.
3) zmiany postanowień Umowy związanych z odpowiednią zmianą obowiązujących przepisów prawa,
4) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-10-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.10.2018 r. o godzinie 10:20 w siedzibie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej ul. Polna 40, Warszawa.
|