Dostawa sprzętów specjalistycznych

Publication date 2018-10-02
End date 2018-10-11 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630941-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów specjalistycznych w postaci namiotów pneumatycznych (10 kpl.), dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami gwarancyjnymi, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. UWAGA! Przedmiotowe zamówienie objęte jest prawem opcji. Na prawo opcji składa się:
a) Pompka elektryczna do pompowania i odsysania powietrza (napięcie 230V)
b) Podpinka poliestrowa zapewniająca poprawę izolacyjności ścian namiotu w dodatnich jak i ujemnych temperaturach otoczenia
c) Oświetlenie wewnętrzne namiotów
d) Nagrzewnica o mocy 25 kW, z możliwością regulacji ogrzewania (termosonda), rękaw do nagrzewnicy o długości 6 m
O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy.
4. Miejscem dostaw sprzętu jest Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80b250e3-e253-4f21-997c-1a0433ab2939
Biuletyn 630941-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Regon 35108157000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 6154860, 6154862
Zamawiajacy fax 012 6154887; 6154219
Zamawiajacy email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url http://malopolska.policja.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany w ramach EFRR z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 5 Ochrona Środowiska, Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2. Wsparcie służb ratunkowych,
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętów specjalistycznych
Numer referencyjny ZP.142.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów specjalistycznych w postaci namiotów pneumatycznych (10 kpl.), dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami gwarancyjnymi, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. UWAGA! Przedmiotowe zamówienie objęte jest prawem opcji. Na prawo opcji składa się: a) Pompka elektryczna do pompowania i odsysania powietrza (napięcie 230V) b) Podpinka poliestrowa zapewniająca poprawę izolacyjności ścian namiotu w dodatnich jak i ujemnych temperaturach otoczenia c) Oświetlenie wewnętrzne namiotów d) Nagrzewnica o mocy 25 kW, z możliwością regulacji ogrzewania (termosonda), rękaw do nagrzewnicy o długości 6 m O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy. 4. Miejscem dostaw sprzętu jest Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: w celu potwierdzenia, iż oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na przykład poprzez wypełnienie załącznika nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2.Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1)asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz nie gorszych parametrach technicznych w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a)nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach; b)produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku; c)nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 2)terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie, maksymalnie 7 dni kalendarzowych, w przypadku wystąpienia trudności logistycznych związanych z dostawą przedmiotu umowy 3)wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a)nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT; b)cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa lub wyższa niż pierwotnie wskazany w umowie. 4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności 5.Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
IV 4 4 data 2018-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)