GuidZP400 |
80b250e3-e253-4f21-997c-1a0433ab2939
|
Biuletyn |
630941-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
|
Regon |
35108157000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mogilska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31571
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 6154860, 6154862
|
Zamawiajacy fax |
012 6154887; 6154219
|
Zamawiajacy email |
zzp@malopolska.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://malopolska.policja.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany w ramach EFRR z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 5 Ochrona Środowiska, Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2. Wsparcie służb ratunkowych,
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętów specjalistycznych
|
Numer referencyjny |
ZP.142.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów specjalistycznych w postaci namiotów pneumatycznych (10 kpl.), dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami gwarancyjnymi, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. UWAGA! Przedmiotowe zamówienie objęte jest prawem opcji. Na prawo opcji składa się:
a) Pompka elektryczna do pompowania i odsysania powietrza (napięcie 230V)
b) Podpinka poliestrowa zapewniająca poprawę izolacyjności ścian namiotu w dodatnich jak i ujemnych temperaturach otoczenia
c) Oświetlenie wewnętrzne namiotów
d) Nagrzewnica o mocy 25 kW, z możliwością regulacji ogrzewania (termosonda), rękaw do nagrzewnicy o długości 6 m
O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy.
4. Miejscem dostaw sprzętu jest Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109
|
Cpv glowny przedmiot |
35000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: w celu potwierdzenia, iż oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na przykład poprzez wypełnienie załącznika nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2.Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1)asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz nie gorszych parametrach technicznych w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a)nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach;
b)produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku;
c)nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
2)terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie, maksymalnie 7 dni kalendarzowych,
w przypadku wystąpienia trudności logistycznych związanych z dostawą przedmiotu umowy
3)wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a)nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT;
b)cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa lub wyższa niż pierwotnie wskazany w umowie.
4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności
5.Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|