Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej

Publication date 2018-11-27
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652798-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 380000005, 331000001, 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej.Zamówienie obejmuje cztery części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 562cfbd2-cfaa-47d5-837c-d4750d7d7808
Biuletyn 652798-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 18736900000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 PLM "Warszawa"
Zamawiajacy adres numer domu Nr 1
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 257 582 382,
Zamawiajacy fax 257 580 008
Zamawiajacy email sekretariat@zsmsc.edu.pl,
Adres strony url www.zsmsc.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Umiejętności, kwalifikacje i praca” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zsmsc.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, przez posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie, 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. 1 PLM Warszawa 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej
Numer referencyjny Z.Sz.KG.241.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej.Zamówienie obejmuje cztery części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Część 1 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa, Część 2 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu weterynarii, Część 3 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu ochrony środowiska i analityki chemicznej, Część 4 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa – rejestrator leśniczego: 1 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.) (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część 2 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu weterynarii, Część 3 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu ochrony środowiska i analityki chemicznej, Część 4 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa – rejestrator leśniczego: 1.wyciągi instrukcji obsługi lub inne dokumenty zawierające opis wymaganych parametrów technicznych dotyczące każdego z oferowanych sprzętów.
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy dla Części 1 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa, Części 2 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu weterynarii,Części 3 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu ochrony środowiska i analityki chemicznej, Części 4 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa – rejestrator leśniczego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian do umowy na każdą część zamówienia w sytuacjach wskazanych w art. 144 ust 1 pkt 1-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Stosownie do zapisów art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w umowie na daną część w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, 2)Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa, 3)Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek),4)Nastąpi zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),5) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby wykonanie zobowiązań na warunkach określonych w umowie. W takim przypadku strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowych warunków realizacji przedmiotu umowy. 3.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływy takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim ul. 1 PLM Warszawa 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel. 25 758 23 82, e-mail: sekretariat@zsmsc.edu.pl ;2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim, kontakt: e-mail iodo@zsmsc.edu.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej”, numer Z.Sz.KG.241.2.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan :- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszyć integralności protokołu oraz jego załączników ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego wyposażenia pracowni przedmiotowej: tyczki geodezyjne (składane 2m- zestaw 4szt. o łącznej długości 8m) - 3 zestawy, listewka Bitterlicha - 4 szt., węgielnica pryzmatyczna - 3szt., niwelator optyczny +łata + statyw - 3 szt., zestaw skał i minerałów -1szt., symulator harwestera i maszyn leśnych na PC - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu weterynarii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego wyposażenia pracowni przedmiotowej:pulsoksymetr weterynaryjny - 1 szt., zestaw rurek do intubacji - 1 szt.,worek ambu - 1 szt.,sonda do bydła z pętlą tnącą - 1 szt., doppler ultradźwiękowy do pomiaru ciśnienia - 1 szt.,zestaw mankietów weterynaryjnych z manometrem - 1 szt., koncetrator tlenu - 1 szt., wirówka laboratoryjna - 1 szt., autoklaw - 1szt., stół narzędziowy - 1 szt., stół zabiegowy - 2 szt., skaler - 1 szt.,waga platformowa dla zwierząt - 1 szt.,lampa bakteriobójcza jezdna 60 W - 1 szt.,zestaw chirurgiczny do kastracji psów i kotów - 1 szt., zestaw sekcyjny - 1 szt.,otoskop - 1 szt.,sonda żołądkowa - 2 szt.,narzędzia do udzielania pomocy porodowej - uchwyt do łańcucha - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu ochrony środowiska i analityki chemicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego wyposażenia pracowni przedmiotowej:spektrofotometr UV-VIS i bliska podczerwień z oprogramowaniem - 1szt., konduktometr z wyposażeniem - 1 szt., mieszadła magnetyczne -3szt., miernik wielofunkcyjny( pH, ISE, mV, konduklacja, temperatura) elektrolizer - 5szt., waga analityczna - 3szt., suszarka laboratoryjna -1szt., łaźnia wodna - 1szt., czasze grzejne - 6szt., fotometr -1 szt., destylarka elektryczna - 1szt., tlenomierz - 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa - rejestrator leśniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego wyposażenia pracowni przedmiotowej: rejestrator leśniczego - 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7c do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)