Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652798-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 331000001, 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej.Zamówienie obejmuje cztery części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 562cfbd2-cfaa-47d5-837c-d4750d7d7808
Biuletyn 652798-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 18736900000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 PLM "Warszawa"
Zamawiajacy adres numer domu Nr 1
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 257 582 382,
Zamawiajacy fax 257 580 008
Zamawiajacy email sekretariat@zsmsc.edu.pl,
Adres strony url www.zsmsc.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Umiejętności, kwalifikacje i praca” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zsmsc.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, przez posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie, 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. 1 PLM Warszawa 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej
Numer referencyjny Z.Sz.KG.241.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej.Zamówienie obejmuje cztery części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Część 1 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa, Część 2 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu weterynarii, Część 3 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu ochrony środowiska i analityki chemicznej, Część 4 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa – rejestrator leśniczego: 1 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.) (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część 2 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu weterynarii, Część 3 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu ochrony środowiska i analityki chemicznej, Część 4 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa – rejestrator leśniczego: 1.wyciągi instrukcji obsługi lub inne dokumenty zawierające opis wymaganych parametrów technicznych dotyczące każdego z oferowanych sprzętów.
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy dla Części 1 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa, Części 2 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu weterynarii,Części 3 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu ochrony środowiska i analityki chemicznej, Części 4 - Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa – rejestrator leśniczego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian do umowy na każdą część zamówienia w sytuacjach wskazanych w art. 144 ust 1 pkt 1-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Stosownie do zapisów art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w umowie na daną część w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, 2)Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa, 3)Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek),4)Nastąpi zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),5) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby wykonanie zobowiązań na warunkach określonych w umowie. W takim przypadku strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowych warunków realizacji przedmiotu umowy. 3.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływy takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim ul. 1 PLM Warszawa 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel. 25 758 23 82, e-mail: sekretariat@zsmsc.edu.pl ;2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mińsku Mazowieckim, kontakt: e-mail iodo@zsmsc.edu.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej”, numer Z.Sz.KG.241.2.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan :- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszyć integralności protokołu oraz jego załączników ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego wyposażenia pracowni przedmiotowej: tyczki geodezyjne (składane 2m- zestaw 4szt. o łącznej długości 8m) - 3 zestawy, listewka Bitterlicha - 4 szt., węgielnica pryzmatyczna - 3szt., niwelator optyczny +łata + statyw - 3 szt., zestaw skał i minerałów -1szt., symulator harwestera i maszyn leśnych na PC - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu weterynarii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego wyposażenia pracowni przedmiotowej:pulsoksymetr weterynaryjny - 1 szt., zestaw rurek do intubacji - 1 szt.,worek ambu - 1 szt.,sonda do bydła z pętlą tnącą - 1 szt., doppler ultradźwiękowy do pomiaru ciśnienia - 1 szt.,zestaw mankietów weterynaryjnych z manometrem - 1 szt., koncetrator tlenu - 1 szt., wirówka laboratoryjna - 1 szt., autoklaw - 1szt., stół narzędziowy - 1 szt., stół zabiegowy - 2 szt., skaler - 1 szt.,waga platformowa dla zwierząt - 1 szt.,lampa bakteriobójcza jezdna 60 W - 1 szt.,zestaw chirurgiczny do kastracji psów i kotów - 1 szt., zestaw sekcyjny - 1 szt.,otoskop - 1 szt.,sonda żołądkowa - 2 szt.,narzędzia do udzielania pomocy porodowej - uchwyt do łańcucha - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu ochrony środowiska i analityki chemicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego wyposażenia pracowni przedmiotowej:spektrofotometr UV-VIS i bliska podczerwień z oprogramowaniem - 1szt., konduktometr z wyposażeniem - 1 szt., mieszadła magnetyczne -3szt., miernik wielofunkcyjny( pH, ISE, mV, konduklacja, temperatura) elektrolizer - 5szt., waga analityczna - 3szt., suszarka laboratoryjna -1szt., łaźnia wodna - 1szt., czasze grzejne - 6szt., fotometr -1 szt., destylarka elektryczna - 1szt., tlenomierz - 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa - rejestrator leśniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego wyposażenia pracowni przedmiotowej: rejestrator leśniczego - 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7c do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)