Dostawa: jednorazowych ręczników do mycia, nawilżania i ochrony skóry pacjenta – Pakiet nr 1, myjek do toalety pacjenta – Pakiet nr 2, plastrów do kinesiotapingu – Pakiet nr 3, nr PN-200/18/TM

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658335-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 337000007, 331411128
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych ręczników do mycia, nawilżania i ochrony skóry pacjenta – Pakiet nr 1 oraz dostawa myjek do toalety pacjenta – Pakiet nr 2, plastrów do kinesiotapingu – Pakiet nr 3, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf84273b-1f1e-45df-b4e6-25916cadfcb3
Biuletyn 658335-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 28836600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 570 94 63
Zamawiajacy fax 22 570 94 63
Zamawiajacy email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url www.coi.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.coi.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.coi.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15 B, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 004
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: jednorazowych ręczników do mycia, nawilżania i ochrony skóry pacjenta – Pakiet nr 1, myjek do toalety pacjenta – Pakiet nr 2, plastrów do kinesiotapingu – Pakiet nr 3, nr PN-200/18/TM
Numer referencyjny PN-200/18/TM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych ręczników do mycia, nawilżania i ochrony skóry pacjenta – Pakiet nr 1 oraz dostawa myjek do toalety pacjenta – Pakiet nr 2, plastrów do kinesiotapingu – Pakiet nr 3, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr: 3 (oraz w załączniku nr: 3a i nr 3b - jeżeli dotyczą)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr: 3 (oraz w załączniku nr: 3a i nr 3b - jeżeli dotyczą)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr: 3 (oraz w załączniku nr: 3a i nr 3b - jeżeli dotyczą)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 - według wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ (oraz w załączniku nr 4a, 4b i nr 4c - jeżeli dotyczą); 2. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 (Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia, powyżej wymienionego dokumentu, potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Wykonawca nie wskazał w Oświadczeniu miejsca pobrania/uzyskania odpowiednich dokumentów bezpośrednio za pomocą bezpłatnej krajowej bazy danych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2f) upup: 1. świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski – zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 2. Katalog, folder, ulotka lub karta/formularz danych technicznych, dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego, zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Bezpłatne próbki oferowanego wyrobu – w ilości po 2 op. z pakietu nr 1 i pakietu nr 2.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych ręczników do mycia, nawilżania i ochrony skóry pacjenta, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa następować będzie sukcesywnie, w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego całości towaru w tym terminie, do czasu pełnego wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 48 miesięcy z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 1 umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa myjek do toalety pacjenta – Pakiet nr 2, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa następować będzie sukcesywnie, w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego całości towaru w tym terminie, do czasu pełnego wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 48 miesięcy z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 1 umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa plastrów do kinesiotapingu – Pakiet nr 3, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa następować będzie sukcesywnie, w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego całości towaru w tym terminie, do czasu pełnego wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 1 umowy.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)