| GuidZP400 |
bf84273b-1f1e-45df-b4e6-25916cadfcb3
|
| Biuletyn |
658335-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
| Regon |
28836600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02034
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 570 94 63
|
| Zamawiajacy fax |
22 570 94 63
|
| Zamawiajacy email |
motelska@coi.waw.pl
|
| Adres strony url |
www.coi.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.coi.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.coi.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15 B, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 004
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: jednorazowych ręczników do mycia, nawilżania i ochrony skóry pacjenta – Pakiet nr 1, myjek do toalety pacjenta – Pakiet nr 2, plastrów do kinesiotapingu – Pakiet nr 3, nr PN-200/18/TM
|
| Numer referencyjny |
PN-200/18/TM
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych ręczników do mycia, nawilżania i ochrony skóry pacjenta – Pakiet nr 1 oraz dostawa myjek do toalety pacjenta – Pakiet nr 2, plastrów do kinesiotapingu – Pakiet nr 3, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
36
|
| Okreslenie warunkow |
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr: 3 (oraz w załączniku nr: 3a i nr 3b - jeżeli dotyczą)
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr: 3 (oraz w załączniku nr: 3a i nr 3b - jeżeli dotyczą)
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr: 3 (oraz w załączniku nr: 3a i nr 3b - jeżeli dotyczą)
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 - według wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ (oraz w załączniku nr 4a, 4b i nr 4c - jeżeli dotyczą); 2. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 (Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia, powyżej wymienionego dokumentu, potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Wykonawca nie wskazał w Oświadczeniu miejsca pobrania/uzyskania odpowiednich dokumentów bezpośrednio za pomocą bezpłatnej krajowej bazy danych
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2f) upup: 1. świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski – zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 2. Katalog, folder, ulotka lub karta/formularz danych technicznych, dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego, zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Bezpłatne próbki oferowanego wyrobu – w ilości po 2 op. z pakietu nr 1 i pakietu nr 2.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jednorazowych ręczników do mycia, nawilżania i ochrony skóry pacjenta, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa następować będzie sukcesywnie, w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego całości towaru w tym terminie, do czasu pełnego wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 48 miesięcy z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 1 umowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa myjek do toalety pacjenta – Pakiet nr 2, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa następować będzie sukcesywnie, w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego całości towaru w tym terminie, do czasu pełnego wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 48 miesięcy z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 1 umowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa plastrów do kinesiotapingu – Pakiet nr 3, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa następować będzie sukcesywnie, w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego całości towaru w tym terminie, do czasu pełnego wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 1 umowy.
|
| | |