GuidZP400 |
5b60a134-5126-4f66-9ac2-e32643d941dc
|
Biuletyn |
538361-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
97077323100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zyty
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-046
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 296 200
|
Zamawiajacy fax |
683 255 808
|
Zamawiajacy email |
choros@szpital.zgora.pl
|
Adres strony url |
www.bip.szpital.zgo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpital.zgo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j.Dz.U.2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictem posłańca. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 201 (sekretariat, bud. Administracja)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o.,ul. Zyty 26, 65-046
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii
|
Numer referencyjny |
TZ.372.24.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
9
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 9 „Formularza oferty” ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Roz. XIII pkt 4.1 w SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w Roz. XIII pkt 4.1. w SIWZ w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w Roz. XIII pkt 4.1. w SIWZ dotyczące tych podmiotów. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie w zakresie Roz. XIII w pkt 4.2 w SIWZ zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Do oferty należy dołączyć: Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 11 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2 - 10 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100) - dla zadania nr 2: 650,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), - dla zadania nr 4: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). dla zadania nr 5: 1600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), dla zadania nr 6: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100),dla zadania nr 7: 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100), dla zadania nr 8: 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100), dla zadania nr 9: 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zamiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy PZP (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6).
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie chłodziarek, zamrażarek i sprzętu AGD.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie chłodziarek, zamrażarek i sprzętu AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie mebli i sprzętu medycznego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 1650,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100),
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie mebli i sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie łóżek i szafek przyłóżkowych szpitalnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 Dostawa, montaż, rozmieszczenie łóżek i szafek przyłóżkowych szpitalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie parawanów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta zabezpieczona wadium w wysokości:250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 Dostawa, montaż, rozmieszczenie parawanów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych, kuchennych oraz pozostałego wyposażenia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 1600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100).
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych, kuchennych oraz pozostałego wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie drobnego sprzętu biurowego dla komórek organizacyjnych Szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100).
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 7 Dostawa, montaż, rozmieszczenie drobnego sprzętu biurowego dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100).
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 8 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, rozmieszczenie urządzeń medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100).
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 9 Dostawa, montaż, rozmieszczenie urządzeń medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
|
| |