Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii

Publication date 2019-04-17
End date 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538361-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331920002, 397111000, 395151006, 391000003, 391500008, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b60a134-5126-4f66-9ac2-e32643d941dc
Biuletyn 538361-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 97077323100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zyty
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-046
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 296 200
Zamawiajacy fax 683 255 808
Zamawiajacy email choros@szpital.zgora.pl
Adres strony url www.bip.szpital.zgo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpital.zgo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j.Dz.U.2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictem posłańca. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 201 (sekretariat, bud. Administracja)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o.,ul. Zyty 26, 65-046
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii
Numer referencyjny TZ.372.24.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 9
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 9 „Formularza oferty” ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Roz. XIII pkt 4.1 w SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w Roz. XIII pkt 4.1. w SIWZ w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w Roz. XIII pkt 4.1. w SIWZ dotyczące tych podmiotów. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie w zakresie Roz. XIII w pkt 4.2 w SIWZ zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Do oferty należy dołączyć: Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 11 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2 - 10 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100) - dla zadania nr 2: 650,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), - dla zadania nr 4: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). dla zadania nr 5: 1600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), dla zadania nr 6: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100),dla zadania nr 7: 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100), dla zadania nr 8: 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100), dla zadania nr 9: 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zamiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy PZP (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6).
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie chłodziarek, zamrażarek i sprzętu AGD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie chłodziarek, zamrażarek i sprzętu AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie mebli i sprzętu medycznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 1650,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100),
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie mebli i sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie łóżek i szafek przyłóżkowych szpitalnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 Dostawa, montaż, rozmieszczenie łóżek i szafek przyłóżkowych szpitalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie parawanów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości:250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 Dostawa, montaż, rozmieszczenie parawanów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych, kuchennych oraz pozostałego wyposażenia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 1600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych, kuchennych oraz pozostałego wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie drobnego sprzętu biurowego dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7 Dostawa, montaż, rozmieszczenie drobnego sprzętu biurowego dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie urządzeń medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 9 Dostawa, montaż, rozmieszczenie urządzeń medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)