Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii

Data publikacji 2019-04-17
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538361-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331920002, 397111000, 395151006, 391000003, 391500008, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b60a134-5126-4f66-9ac2-e32643d941dc
Biuletyn 538361-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 97077323100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zyty
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-046
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 296 200
Zamawiajacy fax 683 255 808
Zamawiajacy email choros@szpital.zgora.pl
Adres strony url www.bip.szpital.zgo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpital.zgo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j.Dz.U.2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictem posłańca. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 201 (sekretariat, bud. Administracja)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o.,ul. Zyty 26, 65-046
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii
Numer referencyjny TZ.372.24.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 9
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 9 „Formularza oferty” ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Roz. XIII pkt 4.1 w SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w Roz. XIII pkt 4.1. w SIWZ w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w Roz. XIII pkt 4.1. w SIWZ dotyczące tych podmiotów. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie w zakresie Roz. XIII w pkt 4.2 w SIWZ zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Do oferty należy dołączyć: Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 11 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2 - 10 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100) - dla zadania nr 2: 650,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), - dla zadania nr 4: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). dla zadania nr 5: 1600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), dla zadania nr 6: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100),dla zadania nr 7: 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100), dla zadania nr 8: 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100), dla zadania nr 9: 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zamiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy PZP (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6).
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie chłodziarek, zamrażarek i sprzętu AGD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100)
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie chłodziarek, zamrażarek i sprzętu AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie mebli i sprzętu medycznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 1650,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100),
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 Dostawa, montaż, rozmieszczenie i uruchomienie mebli i sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie łóżek i szafek przyłóżkowych szpitalnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 Dostawa, montaż, rozmieszczenie łóżek i szafek przyłóżkowych szpitalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie parawanów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości:250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 Dostawa, montaż, rozmieszczenie parawanów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych, kuchennych oraz pozostałego wyposażenia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 1600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych, kuchennych oraz pozostałego wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie drobnego sprzętu biurowego dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7 Dostawa, montaż, rozmieszczenie drobnego sprzętu biurowego dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 Dostawa, montaż, rozmieszczenie mebli medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż, rozmieszczenie urządzeń medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100).
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 9 Dostawa, montaż, rozmieszczenie urządzeń medycznych dla komórek organizacyjnych Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)