Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.

Publication date 2019-05-08
End date 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544307-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1323691d-ecdd-4f0d-931b-91d8b23a0ceb
Biuletyn 544307-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Regon 14198346000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ludwika Kondratowicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-242
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223265353
Zamawiajacy fax +48223265834
Zamawiajacy email dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
Adres strony url www.bip.brodnowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.brodnowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, poczta lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Numer referencyjny MSB/PN/41/04/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 10.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania warunków udziału w postępowaniu, spełniania przez wykonawcę kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także oświadczenia tych podmiotów, podpisane przez osoby reprezentujące te podmioty, wówczas podmioty te będą zobowiązane brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a zobowiązany jest także przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty określone w pkt. 10.2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest również przedstawić dokumenty określone w pkt 10.2-10.3 SIWZ. 10.2 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 10.3 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 10.5 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.) lub innym aktem prawnym implementującym stosowne dyrektywy Rady i rozporządzenia Komisji właściwym dla kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę – dotyczy wszystkich części. 10.6 Karty katalogowe wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim – dotyczy wszystkich części.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na korzyść Zamawiającego w zakresie: 1) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego, 2) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy, 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: 1) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, 2) wprowadzenia nowej technologii, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, 3) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie.
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga złożenia wraz z Oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz oświadczeniem o spełnianiu warunków stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wypełniona i podpisana specyfikacja asortymentowo-cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta. 3) Wypełniona i podpisana specyfikacja parametrów techniczno - użytkowych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta. 4) Wypełnione i podpisane zestawienie kryterium nr 2 „czas dostawy” – załącznik nr 6 do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta. 5) Wypełnione i podpisane zestawienie kryterium nr 3 „termin płatności” – załącznik nr 7 do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta. 6) Wypełniony i podpisany okres gwarancji (minimum 12 miesięcy/ max 24 miesięcy) – załącznik nr 9 do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Krzesła medyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Krzesła medyczne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przenośnik taśmowo – rolkowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przenośnik taśmowo – rolkowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Podgrzewacz płynów infuzyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Podgrzewacz płynów infuzyjnych.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostaw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin platności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)