GuidZP400 |
1323691d-ecdd-4f0d-931b-91d8b23a0ceb
|
Biuletyn |
544307-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
|
Regon |
14198346000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ludwika Kondratowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-242
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223265353
|
Zamawiajacy fax |
+48223265834
|
Zamawiajacy email |
dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
|
Adres strony url |
www.bip.brodnowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.brodnowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, poczta lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
MSB/PN/41/04/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
10.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania warunków udziału w postępowaniu, spełniania przez wykonawcę kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także oświadczenia tych podmiotów, podpisane przez osoby reprezentujące te podmioty, wówczas podmioty te będą zobowiązane brać udział w realizacji zamówienia.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a zobowiązany jest także przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty określone w pkt. 10.2 SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest również przedstawić dokumenty określone w pkt 10.2-10.3 SIWZ.
10.2 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
10.3 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.5 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.) lub innym aktem prawnym implementującym stosowne dyrektywy Rady i rozporządzenia Komisji właściwym dla kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę – dotyczy wszystkich części.
10.6 Karty katalogowe wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim – dotyczy wszystkich części.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na korzyść Zamawiającego
w zakresie:
1) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych
w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego,
2) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy,
3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy,
w przypadku:
1) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
2) wprowadzenia nowej technologii, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych,
3) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie.
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający wymaga złożenia wraz z Oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia
na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz oświadczeniem o spełnianiu warunków stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, następujących dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wypełniona i podpisana specyfikacja asortymentowo-cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta.
3) Wypełniona i podpisana specyfikacja parametrów techniczno - użytkowych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta.
4) Wypełnione i podpisane zestawienie kryterium nr 2 „czas dostawy” – załącznik nr 6 do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta.
5) Wypełnione i podpisane zestawienie kryterium nr 3 „termin płatności” – załącznik nr 7 do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta.
6) Wypełniony i podpisany okres gwarancji (minimum 12 miesięcy/ max 24 miesięcy) – załącznik nr 9 do SIWZ, odpowiednio na część na którą jest składana oferta.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Krzesła medyczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Krzesła medyczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Przenośnik taśmowo – rolkowy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przenośnik taśmowo – rolkowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Podgrzewacz płynów infuzyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Podgrzewacz płynów infuzyjnych.
|
| |