Dostawa i montaż ławek (40 szt) i koszy na odpady (20 szt)

Publication date 2019-06-07
End date 2019-06-19 00:00:00
Instytucja Miasto Inowrocław
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558319-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391136003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 szt ławek i 20 szt koszy na odpady i ich zamontowanie na terenie Tężni Solankowej w Inowrocławiu (miejsca montażu wskaże Zamawiający). Do wykonawcy należy również zdemontowanie istniejacych ławek i koszy, które należy zdeponować na terenie Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15.
2. Wymagania odnośnie ławek:
1) materiał: niewymagający konserwacji oraz malowania (aluminium i tworzywo sztuczne np. pochodzące z recyklingu odpadów poliestrowych); odporny na akty wandalizmu oraz niekorzystne warunki atmosferyczne i odbarwienia, bezpieczny, wytrzymały przy intensywnym użytkowaniu;
2) zabezpieczenie przed przemieszczeniem, np. sworzniami do montażu
w betonowym podłożu;
3) rama nośna ze stali zabezpieczonej przed korozją;
4) boki w formie stylowych aluminiowych odlewów w kolorze czarnym, malowanych proszkowo, nadających wygląd tradycyjnego żeliwnego boku ławki, ale nie ulegającego korozji; siedzisko wraz z oparciem wykonane z ok. 10 listew w kolorze brązowym;
5) wymiary: długość siedziska – ok 190 cm, wysokości siedziska – ok. 40 cm, głębokość siedziska – ok. 58 cm, całkowita wysokość – ok. 83 cm, waga – ok. 65 kg (tolerancja wymiarów -/+ 2%);
6) posadowienie na oporniku o wymiarach 12*25*100 cm zamontowanym
w gruncie;
7) herb Miasta Inowrocławia umieszczony na obu bokach (Zamawiający przekaże wzór herbu Miasta wybranemu wykonawcy).
3. Wymagania odnoście koszy na odpady:
1) materiał: tworzywo sztuczne pochodzące z recyklingu, imitujące drewno, w kolorze ciemnym brązowym;
2) wyposażenie: metalowy ocynkowany pojemnik wewnętrzny, system zamykania, sworzeń mocujący, tabliczka z symbolem wrzutowym;
3) wymiary: pojemność – ok 75 litrów, pojemność pojemnika wewnętrznego 65 litrów, wysokość – ok. 95 cm, średnica – 55 cm; masa z pojemnikiem wewnętrznym – ok. 16,20 kg;
(tolerancja wymiarów -/+ 2%).;
4) przymocowanie do kostki betonowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c54b58be-c207-46e1-82a2-8fd02676de41
Biuletyn 558319-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Inowrocław
Regon 59636900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. F. D. Roosevelta
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 555 250
Zamawiajacy fax 523 555 233
Zamawiajacy email zamowienia@inowroclaw.pl
Adres strony url www.bip.inowroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.inowroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż ławek (40 szt) i koszy na odpady (20 szt)
Numer referencyjny ZZP.271.1.25.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 szt ławek i 20 szt koszy na odpady i ich zamontowanie na terenie Tężni Solankowej w Inowrocławiu (miejsca montażu wskaże Zamawiający). Do wykonawcy należy również zdemontowanie istniejacych ławek i koszy, które należy zdeponować na terenie Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15. 2. Wymagania odnośnie ławek: 1) materiał: niewymagający konserwacji oraz malowania (aluminium i tworzywo sztuczne np. pochodzące z recyklingu odpadów poliestrowych); odporny na akty wandalizmu oraz niekorzystne warunki atmosferyczne i odbarwienia, bezpieczny, wytrzymały przy intensywnym użytkowaniu; 2) zabezpieczenie przed przemieszczeniem, np. sworzniami do montażu w betonowym podłożu; 3) rama nośna ze stali zabezpieczonej przed korozją; 4) boki w formie stylowych aluminiowych odlewów w kolorze czarnym, malowanych proszkowo, nadających wygląd tradycyjnego żeliwnego boku ławki, ale nie ulegającego korozji; siedzisko wraz z oparciem wykonane z ok. 10 listew w kolorze brązowym; 5) wymiary: długość siedziska – ok 190 cm, wysokości siedziska – ok. 40 cm, głębokość siedziska – ok. 58 cm, całkowita wysokość – ok. 83 cm, waga – ok. 65 kg (tolerancja wymiarów -/+ 2%); 6) posadowienie na oporniku o wymiarach 12*25*100 cm zamontowanym w gruncie; 7) herb Miasta Inowrocławia umieszczony na obu bokach (Zamawiający przekaże wzór herbu Miasta wybranemu wykonawcy). 3. Wymagania odnoście koszy na odpady: 1) materiał: tworzywo sztuczne pochodzące z recyklingu, imitujące drewno, w kolorze ciemnym brązowym; 2) wyposażenie: metalowy ocynkowany pojemnik wewnętrzny, system zamykania, sworzeń mocujący, tabliczka z symbolem wrzutowym; 3) wymiary: pojemność – ok 75 litrów, pojemność pojemnika wewnętrznego 65 litrów, wysokość – ok. 95 cm, średnica – 55 cm; masa z pojemnikiem wewnętrznym – ok. 16,20 kg; (tolerancja wymiarów -/+ 2%).; 4) przymocowanie do kostki betonowej.
Cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow nie dotyczy;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie określa sie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy ławek i koszy na odpady (w jednym lub oddzielnych zadaniach).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445, ze zm.);
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis techniczny i fotografie oferowanych ławek i koszy.
Inne dokumenty niewymienione oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin wykonania umowy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada; 2) działania siły wyższej, 3) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)