GuidZP400 |
c54b58be-c207-46e1-82a2-8fd02676de41
|
Biuletyn |
558319-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Inowrocław
|
Regon |
59636900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. F. D. Roosevelta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Inowrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 555 250
|
Zamawiajacy fax |
523 555 233
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@inowroclaw.pl
|
Adres strony url |
www.bip.inowroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.inowroclaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż ławek (40 szt) i koszy na odpady (20 szt)
|
Numer referencyjny |
ZZP.271.1.25.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 szt ławek i 20 szt koszy na odpady i ich zamontowanie na terenie Tężni Solankowej w Inowrocławiu (miejsca montażu wskaże Zamawiający). Do wykonawcy należy również zdemontowanie istniejacych ławek i koszy, które należy zdeponować na terenie Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu przy ul. Piłsudskiego 15.
2. Wymagania odnośnie ławek:
1) materiał: niewymagający konserwacji oraz malowania (aluminium i tworzywo sztuczne np. pochodzące z recyklingu odpadów poliestrowych); odporny na akty wandalizmu oraz niekorzystne warunki atmosferyczne i odbarwienia, bezpieczny, wytrzymały przy intensywnym użytkowaniu;
2) zabezpieczenie przed przemieszczeniem, np. sworzniami do montażu
w betonowym podłożu;
3) rama nośna ze stali zabezpieczonej przed korozją;
4) boki w formie stylowych aluminiowych odlewów w kolorze czarnym, malowanych proszkowo, nadających wygląd tradycyjnego żeliwnego boku ławki, ale nie ulegającego korozji; siedzisko wraz z oparciem wykonane z ok. 10 listew w kolorze brązowym;
5) wymiary: długość siedziska – ok 190 cm, wysokości siedziska – ok. 40 cm, głębokość siedziska – ok. 58 cm, całkowita wysokość – ok. 83 cm, waga – ok. 65 kg (tolerancja wymiarów -/+ 2%);
6) posadowienie na oporniku o wymiarach 12*25*100 cm zamontowanym
w gruncie;
7) herb Miasta Inowrocławia umieszczony na obu bokach (Zamawiający przekaże wzór herbu Miasta wybranemu wykonawcy).
3. Wymagania odnoście koszy na odpady:
1) materiał: tworzywo sztuczne pochodzące z recyklingu, imitujące drewno, w kolorze ciemnym brązowym;
2) wyposażenie: metalowy ocynkowany pojemnik wewnętrzny, system zamykania, sworzeń mocujący, tabliczka z symbolem wrzutowym;
3) wymiary: pojemność – ok 75 litrów, pojemność pojemnika wewnętrznego 65 litrów, wysokość – ok. 95 cm, średnica – 55 cm; masa z pojemnikiem wewnętrznym – ok. 16,20 kg;
(tolerancja wymiarów -/+ 2%).;
4) przymocowanie do kostki betonowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39113600-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie określa sie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy ławek i koszy na odpady (w jednym lub oddzielnych zadaniach).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445, ze zm.);
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opis techniczny i fotografie oferowanych ławek i koszy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin wykonania umowy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada;
2) działania siły wyższej,
3) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|