Dostawa swetrów dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r.

Publication date 2019-06-18
End date 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562648-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sweter ciemnogranatowy typu „serek” – 69 szt. Sweter mundurowy wykonany z materiału o składzie: 50% akryl, 50% wełna. Dół swetra i rękawy zakończone ściągaczami. Przednia i tylna część barków oraz łokcie wzmocnione tkaniną w kolorze swetra. Na ramionach wszyte pagony o dł. 15 cm +/- 1 cm, szerokości 4 cm +/- 0,5 cm, ścięte na końcu, w kształcie litery V, zapinane na guzik. Na lewej piersi kieszeń z klapką zapinaną na rzep. Nad kieszenią naszyta patka o dł. 11 cm +/- 1 cm, szer. 3 cm +/- 0,5 cm, z oczkiem metalowym lub z tworzywa sztucznego w kolorze swetra, przystosowanym do umocowywania znaku identyfikacyjnego z numerem służbowym – dolna część patki mocowana do swetra na rzep. Oczko umiejscowione pośrodku patki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa swetrów dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 350b6847-a0f3-41e0-a593-804e79ec5eb8
Biuletyn 562648-N-2019
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Lublin
Regon 43268646000000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 3 A
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-117
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 466 50 00,
Zamawiajacy fax 81 466 50 01
Zamawiajacy email sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu
Adres strony url http://sm.bip.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sm.bip.lublin.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sm.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Straż Miejska Miasta Lublin ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa swetrów dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r.
Numer referencyjny SM-FN-AD.220.3.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sweter ciemnogranatowy typu „serek” – 69 szt. Sweter mundurowy wykonany z materiału o składzie: 50% akryl, 50% wełna. Dół swetra i rękawy zakończone ściągaczami. Przednia i tylna część barków oraz łokcie wzmocnione tkaniną w kolorze swetra. Na ramionach wszyte pagony o dł. 15 cm +/- 1 cm, szerokości 4 cm +/- 0,5 cm, ścięte na końcu, w kształcie litery V, zapinane na guzik. Na lewej piersi kieszeń z klapką zapinaną na rzep. Nad kieszenią naszyta patka o dł. 11 cm +/- 1 cm, szer. 3 cm +/- 0,5 cm, z oczkiem metalowym lub z tworzywa sztucznego w kolorze swetra, przystosowanym do umocowywania znaku identyfikacyjnego z numerem służbowym – dolna część patki mocowana do swetra na rzep. Oczko umiejscowione pośrodku patki. Przedmiotem zamówienia jest dostawa swetrów dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Wymagane jest podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn obiektywnych, Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem będzie oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga przedłożenia dowodów, o których mowa powyżej, jeżeli Wykonawca wykazuje zrealizowanie dostaw na rzecz Zamawiającego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: 1) na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć : 1) na podstawie przepisu art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika nr 3 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 3) Wykonawca w sytuacji, gdy polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej nie będzie wymagane w przypadku, gdy w niniejszym postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta Zamawiający wymaga, aby poza składającymi się na treść oferty dokumentami, do oferty dołączony był kawałek materiału podstawowego o wymiarach min. 10x10cm, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) zmiany, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności: a) zmniejszenia ilości umundurowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)