| GuidZP400 | 
						
															350b6847-a0f3-41e0-a593-804e79ec5eb8
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															562648-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Straż Miejska Miasta Lublin
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															43268646000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Podwale
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															3 A
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Lublin
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															20-117
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															lubelskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															81 466 50 00, 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															81 466 50 01
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															http://sm.bip.lublin.eu
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															9
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://sm.bip.lublin.eu
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://sm.bip.lublin.eu
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															osobiście lub drogą pocztową
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Straż Miejska Miasta Lublin ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa swetrów dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r.
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															SM-FN-AD.220.3.5.2019
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest sweter ciemnogranatowy typu „serek” – 69 szt. Sweter mundurowy wykonany z materiału o składzie: 50% akryl, 50% wełna. Dół swetra i rękawy zakończone ściągaczami. Przednia i tylna część barków oraz łokcie wzmocnione tkaniną w kolorze swetra. Na ramionach wszyte pagony o dł. 15 cm +/- 1 cm, szerokości 4 cm +/- 0,5 cm, ścięte na końcu, w kształcie litery V, zapinane na guzik. Na lewej piersi kieszeń z klapką zapinaną na rzep. Nad kieszenią naszyta patka o dł. 11 cm +/- 1 cm, szer. 3 cm +/- 0,5 cm, z oczkiem metalowym lub z tworzywa sztucznego w kolorze swetra, przystosowanym do umocowywania znaku identyfikacyjnego z numerem służbowym – dolna część patki mocowana do swetra na rzep. Oczko umiejscowione pośrodku patki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa swetrów dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															18000000-9
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															45
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Wymagane jest podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn obiektywnych, Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem będzie oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga przedłożenia dowodów, o których mowa powyżej, jeżeli Wykonawca wykazuje zrealizowanie dostaw na rzecz Zamawiającego
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 5 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 6 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa  w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
1) na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć :
1) na podstawie przepisu art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika nr 3 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.
3) Wykonawca w sytuacji, gdy polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej nie będzie wymagane w przypadku, gdy w niniejszym postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta
Zamawiający wymaga, aby poza składającymi się na treść oferty dokumentami, do oferty dołączony był kawałek materiału podstawowego o wymiarach min. 10x10cm, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
2) zmiany, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności:
a) zmniejszenia ilości umundurowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, 
b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy
przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-07-01T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |