Dostawa artykułów biurowych, kalkulatorów, bindownicy oraz rolek termicznych dla III Oddziału ZUS w Warszawie.

Publication date 2019-07-01
End date 2019-07-12 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny liczące L 74/42 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567190-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301412001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę artykułów biurowych, kalkulatorów, bindownicy oraz rolek termicznych dla III Oddziału ZUS w Warszawie, w podziale na 4 (cztery) Części:
Część 1
Dostawa artykułów biurowych.
Część 2
Dostawa kalkulatorów.
Część 3
Dostawa bindownicy.
Część 4
Dostawa rolek kasowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 baf5ceb0-7e19-4e7a-b0eb-5c5c13b50566
Biuletyn 567190-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie
Regon 17756005780000
Zamawiajacy adres ulica Czerniakowska
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-701
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 890 40 00,
Zamawiajacy fax 22 827 83 75
Zamawiajacy email marek.dominiak@zus.pl,
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, kurier, osobiście
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych, kalkulatorów, bindownicy oraz rolek termicznych dla III Oddziału ZUS w Warszawie.
Numer referencyjny 550000/271/4/2019-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę artykułów biurowych, kalkulatorów, bindownicy oraz rolek termicznych dla III Oddziału ZUS w Warszawie, w podziale na 4 (cztery) Części: Część 1 Dostawa artykułów biurowych. Część 2 Dostawa kalkulatorów. Część 3 Dostawa bindownicy. Część 4 Dostawa rolek kasowych.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: - Część 1 – sukcesywnie, co najmniej raz na kwartał - od daty podpisania umowy do 31.12.2020r. - Część 2 – w 2019 r. - 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. W 2020 r. do 31.01.2020 r. - Część 3 – 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. - Część 4 – 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, nie wcześniej niż 01.01.2020r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy artykułów biurowych (dwa zamówienia w ramach dwóch umów). Wartość brutto każdej dostawy winna być nie mniejsza niż: 132 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści dwa tysiące zł 00/100) – dotyczy Części 1. Dla ofert składanych na Części 2, 3 i 4 zamówienia, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1). Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2). Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3). Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 4). Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 t.j.) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw – (dotyczy Części 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa Rozdziale V ust. 1 pkt 2 ppkt 2.3.1 SIWZ – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium, dla Części 1. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium dla Części 1 w wysokości– 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową w §3 ust. 4; §8 ust. 5 zmiany treści umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 3. Niezależnie od treści innych zapisów umowy, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności: a) siłą wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową ; b) ograniczeniami i uwarunkowaniami wewnętrznymi, które mają wpływ na wykonanie zamówienia; 2) zmiany sposobu wykonywania umowy lub zmniejszenia zakresu umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) zmiany przepisów prawa, mającej wpływ na zobowiązania stron wynikające z umowy – tylko w zakresie uzasadnionym zmianą tych przepisów, 4. Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1), 2), 3). zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia.
IV 4 4 data 2019-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę artykułów biurowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa kalkulatorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30141200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę kalkulatorów dla III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa bindownicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę bindownicy dla III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa rolek kasowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę rolek termicznych dla III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1,4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)