GuidZP400 |
baf5ceb0-7e19-4e7a-b0eb-5c5c13b50566
|
Biuletyn |
567190-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie
|
Regon |
17756005780000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czerniakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-701
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 890 40 00,
|
Zamawiajacy fax |
22 827 83 75
|
Zamawiajacy email |
marek.dominiak@zus.pl,
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, kurier, osobiście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych, kalkulatorów, bindownicy oraz rolek termicznych dla III Oddziału ZUS w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
550000/271/4/2019-ZAP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę artykułów biurowych, kalkulatorów, bindownicy oraz rolek termicznych dla III Oddziału ZUS w Warszawie, w podziale na 4 (cztery) Części:
Część 1
Dostawa artykułów biurowych.
Część 2
Dostawa kalkulatorów.
Część 3
Dostawa bindownicy.
Część 4
Dostawa rolek kasowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
- Część 1 – sukcesywnie, co najmniej raz na kwartał - od daty podpisania umowy do 31.12.2020r.
- Część 2 – w 2019 r. - 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. W 2020 r. do 31.01.2020 r.
- Część 3 – 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
- Część 4 – 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, nie wcześniej niż 01.01.2020r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy artykułów biurowych (dwa zamówienia w ramach dwóch umów). Wartość brutto każdej dostawy winna być nie mniejsza niż: 132 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści dwa tysiące zł 00/100) – dotyczy Części 1.
Dla ofert składanych na Części 2, 3 i 4 zamówienia, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1). Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2). Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3). Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
4). Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 t.j.) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw – (dotyczy Części 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek,
o którym mowa Rozdziale V ust. 1 pkt 2 ppkt 2.3.1 SIWZ – wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium, dla Części 1.
2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium dla Części 1 w wysokości– 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową w §3 ust. 4; §8 ust. 5 zmiany treści umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3,
z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
3. Niezależnie od treści innych zapisów umowy, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności:
a) siłą wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową ;
b) ograniczeniami i uwarunkowaniami wewnętrznymi, które mają wpływ na wykonanie zamówienia;
2) zmiany sposobu wykonywania umowy lub zmniejszenia zakresu umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) zmiany przepisów prawa, mającej wpływ na zobowiązania stron wynikające z umowy – tylko w zakresie uzasadnionym zmianą tych przepisów,
4. Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1), 2), 3). zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia.
|
IV 4 4 data |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę artykułów biurowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kalkulatorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30141200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę kalkulatorów dla III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bindownicy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę bindownicy dla III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rolek kasowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na dostawę rolek termicznych dla III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1,4 do SIWZ.
|
| |