DOSTAWA ARTYKUŁÓW CHEMII GOSPODARCZEJ, PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA W PODZIALE NA 9 ZADAŃ

Publication date 2019-07-23
End date 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576500-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa środków chemii gospodarczej, profesjonalnych środków czystości oraz specjalistycznego sprzętu do sprzątania. Zamówienie podzielone jest na 9 Zadań:
 Zadanie 1 – domowa chemia gospodarcza
 Zadanie 2 – profesjonalne środki czystości TORK
 Zadanie 3 – specjalistyczny sprzęt do sprzątania
 Zadanie 4 – produkty EKOLAB
 Zadanie 5 – worki na odpady
 Zadanie 6 – ręczniki frotte
 Zadanie 7 – profesjonalna ochrona rąk
 Zadanie 8 – pozostałe profesjonalne środki myjące
 Zadanie 9 – profesjonalne środki myjące
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub więcej Zadań, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona na pełny zakres oferowanego Zadania.
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 851fc4c0-3d4a-49f7-8570-2bb0b1bae845
Biuletyn 576500-N-2019
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url www.metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć, w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW CHEMII GOSPODARCZEJ, PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA W PODZIALE NA 9 ZADAŃ
Numer referencyjny WP.25.00164.2019.S.W.PISI
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest dostawa środków chemii gospodarczej, profesjonalnych środków czystości oraz specjalistycznego sprzętu do sprzątania. Zamówienie podzielone jest na 9 Zadań:  Zadanie 1 – domowa chemia gospodarcza  Zadanie 2 – profesjonalne środki czystości TORK  Zadanie 3 – specjalistyczny sprzęt do sprzątania  Zadanie 4 – produkty EKOLAB  Zadanie 5 – worki na odpady  Zadanie 6 – ręczniki frotte  Zadanie 7 – profesjonalna ochrona rąk  Zadanie 8 – pozostałe profesjonalne środki myjące  Zadanie 9 – profesjonalne środki myjące Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub więcej Zadań, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona na pełny zakres oferowanego Zadania. Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia tego dokumentu jeżeli jest w jego posiadaniu, lub jeżeli ww. dokument może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Czy wadium 1
Wadium 7. Wymagania dotyczące wadium. 7.1 Wykonawca przed złożeniem oferty na niżej wymienione zadania wniesie wadium, na okres związania ofertą, w wysokości:  Zadanie 1 – 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100),  Zadanie 2 – 9 500,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy pięćset 00/100)  Zadanie 3 – 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100),  Zadanie 4 – 750,00 zł (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt 00/100)  Zadanie 5 – 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100) W zakresie pozostałych zadań Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 7.2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej. 7.3 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu znajdzie się na rachunku bankowym Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. 7.4 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310.). 7.5 Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 7.6 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7.7 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.8 Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty – w następującym zakresie i w następujących warunkach: 1) Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  wystąpienia siły wyższej;  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu zamówienia spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu zamówienia lub sposób wykonywania Przedmiotu zamówienia;  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu zamówienia powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności;  opóźnień w realizacji Przedmiotu zamówienia wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności; 2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) Zmiana zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom; 4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych. 7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 8) Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia innych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – domowa chemia gospodarcza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – profesjonalne środki czystości TORK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 3.3 Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – specjalistyczny sprzęt do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 – produkty EKOLAB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 – worki na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6 – ręczniki frotte
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 – profesjonalna ochrona rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8 – pozostałe profesjonalne środki myjące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9 – profesjonalne środki myjące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)