GuidZP400 |
851fc4c0-3d4a-49f7-8570-2bb0b1bae845
|
Biuletyn |
576500-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Metro Warszawskie Sp. z o.o.
|
Regon |
01531459200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wilczy Dół
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-798
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226554000
|
Zamawiajacy fax |
+48226433997
|
Zamawiajacy email |
zam-eh@metro.waw.pl
|
Adres strony url |
www.metro.waw.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy złożyć, w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW CHEMII GOSPODARCZEJ, PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA W PODZIALE NA 9 ZADAŃ
|
Numer referencyjny |
WP.25.00164.2019.S.W.PISI
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa środków chemii gospodarczej, profesjonalnych środków czystości oraz specjalistycznego sprzętu do sprzątania. Zamówienie podzielone jest na 9 Zadań:
Zadanie 1 – domowa chemia gospodarcza
Zadanie 2 – profesjonalne środki czystości TORK
Zadanie 3 – specjalistyczny sprzęt do sprzątania
Zadanie 4 – produkty EKOLAB
Zadanie 5 – worki na odpady
Zadanie 6 – ręczniki frotte
Zadanie 7 – profesjonalna ochrona rąk
Zadanie 8 – pozostałe profesjonalne środki myjące
Zadanie 9 – profesjonalne środki myjące
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub więcej Zadań, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona na pełny zakres oferowanego Zadania.
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia tego dokumentu jeżeli jest w jego posiadaniu, lub jeżeli ww. dokument może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
7. Wymagania dotyczące wadium.
7.1 Wykonawca przed złożeniem oferty na niżej wymienione zadania wniesie wadium, na okres związania ofertą, w wysokości:
Zadanie 1 – 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100),
Zadanie 2 – 9 500,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy pięćset 00/100)
Zadanie 3 – 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100),
Zadanie 4 – 750,00 zł (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt 00/100)
Zadanie 5 – 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100)
W zakresie pozostałych zadań Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7.2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej.
7.3 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu znajdzie się na rachunku bankowym Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518.
7.4 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310.).
7.5 Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00.
7.6 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
7.7 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.8 Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty – w następującym zakresie i w następujących warunkach:
1) Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach:
wystąpienia siły wyższej;
przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu zamówienia spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu zamówienia lub sposób wykonywania Przedmiotu zamówienia;
opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu zamówienia powstałych z przyczyn
nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności;
opóźnień w realizacji Przedmiotu zamówienia wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności;
2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) Zmiana zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom;
4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;
5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych.
7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
8) Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia innych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 – domowa chemia gospodarcza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 – profesjonalne środki czystości TORK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.3 Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 – specjalistyczny sprzęt do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4 – produkty EKOLAB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5 – worki na odpady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6 – ręczniki frotte
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7 – profesjonalna ochrona rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8 – pozostałe profesjonalne środki myjące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9 – profesjonalne środki myjące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załączonymi do niej wykazami produktów wymaganych przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
|
| |