Dostawa sprzętu medycznego – 9 pakietów

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629451-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego – 9 pakietów – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ – formularz asortymentowo cenowy:

Pakiet 1 - Poduszka przeciwodleżynowa – 10 szt.,
Pakiet 2 – Podpórka – 10 szt.,
Pakiet 3 – Wałki przeciwodleżynowe - 10 szt.,
Pakiet 4 – Rolki - roller rehabilitacyjny – 10 szt.,
Pakiet 5 – Koncentrator tlenu – 2 szt.,
Pakiet 6 – Aparat do mierzenia ciśnienia – 5 szt.,
Pakiet 7 – Ssak do odsysania – 2 szt.,
Pakiet 8 – Pompy infuzyjne do podawania leków pozajelitowego oraz do żywienia do jelitowego - 7 szt.,
Pakiet 9 – Nebulizator/inhalator – 10 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63f9eaea-5de1-4bb3-9b2c-a84e7d0b21a0
Biuletyn 629451-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, I piętro, pokój 109.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego – 9 pakietów
Numer referencyjny DZP/PN/77/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego – 9 pakietów – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ – formularz asortymentowo cenowy: Pakiet 1 - Poduszka przeciwodleżynowa – 10 szt., Pakiet 2 – Podpórka – 10 szt., Pakiet 3 – Wałki przeciwodleżynowe - 10 szt., Pakiet 4 – Rolki - roller rehabilitacyjny – 10 szt., Pakiet 5 – Koncentrator tlenu – 2 szt., Pakiet 6 – Aparat do mierzenia ciśnienia – 5 szt., Pakiet 7 – Ssak do odsysania – 2 szt., Pakiet 8 – Pompy infuzyjne do podawania leków pozajelitowego oraz do żywienia do jelitowego - 7 szt., Pakiet 9 – Nebulizator/inhalator – 10 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 175 ze zm.) – dotyczy pakietu nr 1-9,
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony, podpi-sany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). 2. Formularz asortymentowo cenowy, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ – wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty dotyczące Wykonawcy z uwzględnieniem zasad wskazanych w części VII SIWZ. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii, poświadczonej „za zgodność z oryginałem” (na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu) przez Wykonawcę, za wyjątkiem przypadków gdzie wskazano wymóg załączenia oryginału dokumentu. 5. Zamawiający w trakcie badania ofert może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nie-czytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem – jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.Z miana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843). 3. W uzasadnionych przypadkach z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, termin dostawy może zostać przedłużony na pisemny wniosek Zamawiającego złożony nie później niż 3 dni przed wyznaczonym umową terminem dostawy. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przewiduję się unieważnienie postepowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zgodnie z art. 93 ust. 1a Ustawy Pzp.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Poduszka przeciwodleżynowa – 10 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Poduszka przeciwodleżynowa – 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Podpórka – 10 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Podpórka – 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wałki przeciwodleżynowe - 10 szt.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Wałki przeciwodleżynowe - 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rolki - roller rehabilitacyjny – 10 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Rolki - roller rehabilitacyjny – 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Koncentrator tlenu – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Koncentrator tlenu – 2 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Aparat do mierzenia ciśnienia – 5 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Aparat do mierzenia ciśnienia – 5 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ssak do odsysania – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Ssak do odsysania – 2 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pompy infuzyjne do podawania leków pozajelitowego oraz do żywienia do jelitowego - 7 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Pompy infuzyjne do podawania leków pozajelitowego oraz do żywienia do jelitowego - 7 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Nebulizator/inhalator – 10 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Nebulizator/inhalator – 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)