GuidZP400 |
63f9eaea-5de1-4bb3-9b2c-a84e7d0b21a0
|
Biuletyn |
629451-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Zawierciu
|
Regon |
27627111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawiercie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 740 361
|
Zamawiajacy fax |
326 721 532
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, I piętro, pokój 109.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego – 9 pakietów
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/77/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego – 9 pakietów – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ – formularz asortymentowo cenowy:
Pakiet 1 - Poduszka przeciwodleżynowa – 10 szt.,
Pakiet 2 – Podpórka – 10 szt.,
Pakiet 3 – Wałki przeciwodleżynowe - 10 szt.,
Pakiet 4 – Rolki - roller rehabilitacyjny – 10 szt.,
Pakiet 5 – Koncentrator tlenu – 2 szt.,
Pakiet 6 – Aparat do mierzenia ciśnienia – 5 szt.,
Pakiet 7 – Ssak do odsysania – 2 szt.,
Pakiet 8 – Pompy infuzyjne do podawania leków pozajelitowego oraz do żywienia do jelitowego - 7 szt.,
Pakiet 9 – Nebulizator/inhalator – 10 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 175 ze zm.) – dotyczy pakietu nr 1-9,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony, podpi-sany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał).
2. Formularz asortymentowo cenowy, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał).
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ – wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał).
4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty dotyczące Wykonawcy z uwzględnieniem zasad wskazanych w części VII SIWZ.
Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii, poświadczonej „za zgodność z oryginałem” (na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu) przez Wykonawcę, za wyjątkiem przypadków gdzie wskazano wymóg załączenia oryginału dokumentu.
5. Zamawiający w trakcie badania ofert może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nie-czytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem – jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2.Z miana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843).
3. W uzasadnionych przypadkach z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, termin dostawy może zostać przedłużony na pisemny wniosek Zamawiającego złożony nie później niż 3 dni przed wyznaczonym umową terminem dostawy.
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Przewiduję się unieważnienie postepowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zgodnie z art. 93 ust. 1a Ustawy Pzp.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Poduszka przeciwodleżynowa – 10 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Poduszka przeciwodleżynowa – 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Podpórka – 10 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Podpórka – 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wałki przeciwodleżynowe - 10 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Wałki przeciwodleżynowe - 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Rolki - roller rehabilitacyjny – 10 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Rolki - roller rehabilitacyjny – 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Koncentrator tlenu – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Koncentrator tlenu – 2 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do mierzenia ciśnienia – 5 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do mierzenia ciśnienia – 5 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Ssak do odsysania – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Ssak do odsysania – 2 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pompy infuzyjne do podawania leków pozajelitowego oraz do żywienia do jelitowego - 7 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pompy infuzyjne do podawania leków pozajelitowego oraz do żywienia do jelitowego - 7 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Nebulizator/inhalator – 10 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Nebulizator/inhalator – 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |