Dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z drukarką oraz systemem kontroli opłat

Publication date 2020-06-08
End date 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548744-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302311008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z drukarką oraz systemem kontroli opłat w zakresie minimalnym gwarantowanym:
• dostawę do siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach, 20 sztuk terminali
• dostawę i uruchomienie systemu nadrzędnego rozumianego jako oprogramowanie obsługujące, nadzorujące i zarządzające operacjami na kontrolerskich urządzeniach mobilnych
• dostawa i wdrożenie oprogramowania dostępu do systemu kontroli opłat w SPP lub poza SPP umieszczonego na serwerze Wykonawcy.
• uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urządzeń i oprogramowania,
• min. 2 dniowe przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu i terminali, w terminie ustalonym z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach
• udzielenie licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do oprogramowania komputerowego systemu kontroli opłat w Strefie Płatnego Parkowania na okres min 10 lat, a po upływie tego okresu na czas nieoznaczony
• przekazanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do tej dokumentacji lub udzielenie licencji na korzystanie z tych praw,
• udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i systemu kontroli opłat SPP
• okres gwarancji będzie liczony od dnia rozpoczęcia eksploatacji urządzeń i systemu kontroli opłat.
• wykonywanie w okresie 36 miesięcy usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonego systemu kontroli opłat SPP na serwerze wykonawcy
Prawo opcji: Zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. – j.t. Dz. U. poz. 1843 z 27 września 2019r. ze zm, zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia o następujące dostawy:
• dostawę do siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach, 10 sztuk terminali
• udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i systemu kontroli opłat SPP
• okres gwarancji będzie liczony od dnia rozpoczęcia eksploatacji urządzeń i systemu kontroli opłat.
• wykonywanie w okresie 36 miesięcy usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonego systemu kontroli opłat SPP na serwerze wykonawcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb71df82-e3d2-43e2-aed3-e2d3f6a2ed39
Biuletyn 548744-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Józefy Kantorówny
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-381
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 256 99 01
Zamawiajacy fax (032) 256 98 47
Zamawiajacy email przetargi@mzum.katowice.pl
Adres strony url www.mzum.katowice.pl
Adres strony internetowej www.mzum.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzum.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, pawilon C
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z drukarką oraz systemem kontroli opłat
Numer referencyjny 17/VI/2020/WP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z drukarką oraz systemem kontroli opłat w zakresie minimalnym gwarantowanym: • dostawę do siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach, 20 sztuk terminali • dostawę i uruchomienie systemu nadrzędnego rozumianego jako oprogramowanie obsługujące, nadzorujące i zarządzające operacjami na kontrolerskich urządzeniach mobilnych • dostawa i wdrożenie oprogramowania dostępu do systemu kontroli opłat w SPP lub poza SPP umieszczonego na serwerze Wykonawcy. • uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urządzeń i oprogramowania, • min. 2 dniowe przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu i terminali, w terminie ustalonym z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach • udzielenie licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do oprogramowania komputerowego systemu kontroli opłat w Strefie Płatnego Parkowania na okres min 10 lat, a po upływie tego okresu na czas nieoznaczony • przekazanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do tej dokumentacji lub udzielenie licencji na korzystanie z tych praw, • udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i systemu kontroli opłat SPP • okres gwarancji będzie liczony od dnia rozpoczęcia eksploatacji urządzeń i systemu kontroli opłat. • wykonywanie w okresie 36 miesięcy usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonego systemu kontroli opłat SPP na serwerze wykonawcy Prawo opcji: Zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. – j.t. Dz. U. poz. 1843 z 27 września 2019r. ze zm, zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia o następujące dostawy: • dostawę do siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach, 10 sztuk terminali • udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i systemu kontroli opłat SPP • okres gwarancji będzie liczony od dnia rozpoczęcia eksploatacji urządzeń i systemu kontroli opłat. • wykonywanie w okresie 36 miesięcy usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonego systemu kontroli opłat SPP na serwerze wykonawcy
Cpv glowny przedmiot 30231100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 37
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada doświadczenie tzn. wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem była dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z systemem kontroli poboru opłat składającego się min. z 15 szt. urządzeń i systemu do ich zarządzania W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie, potencjał techniczny, kadra techniczna podlega sumowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22 ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór załącznik do SIWZ)
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedemtysięcyzłotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 16.06.2020 r. do godz. 09:55
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w razie zmiany wysokości ustawowej stawki VAT mającej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Pozostałe zmiany we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:55
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu serwisowania urządzeń i systemu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zastosowanie do drukarek papieru wodoodpornego
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)