GuidZP400 |
cb71df82-e3d2-43e2-aed3-e2d3f6a2ed39
|
Biuletyn |
548744-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Józefy Kantorówny
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-381
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 256 99 01
|
Zamawiajacy fax |
(032) 256 98 47
|
Zamawiajacy email |
przetargi@mzum.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.mzum.katowice.pl
|
Adres strony internetowej |
www.mzum.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzum.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, pawilon C
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z drukarką oraz systemem kontroli opłat
|
Numer referencyjny |
17/VI/2020/WP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z drukarką oraz systemem kontroli opłat w zakresie minimalnym gwarantowanym:
• dostawę do siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach, 20 sztuk terminali
• dostawę i uruchomienie systemu nadrzędnego rozumianego jako oprogramowanie obsługujące, nadzorujące i zarządzające operacjami na kontrolerskich urządzeniach mobilnych
• dostawa i wdrożenie oprogramowania dostępu do systemu kontroli opłat w SPP lub poza SPP umieszczonego na serwerze Wykonawcy.
• uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urządzeń i oprogramowania,
• min. 2 dniowe przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu i terminali, w terminie ustalonym z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach
• udzielenie licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do oprogramowania komputerowego systemu kontroli opłat w Strefie Płatnego Parkowania na okres min 10 lat, a po upływie tego okresu na czas nieoznaczony
• przekazanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do tej dokumentacji lub udzielenie licencji na korzystanie z tych praw,
• udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i systemu kontroli opłat SPP
• okres gwarancji będzie liczony od dnia rozpoczęcia eksploatacji urządzeń i systemu kontroli opłat.
• wykonywanie w okresie 36 miesięcy usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonego systemu kontroli opłat SPP na serwerze wykonawcy
Prawo opcji: Zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. – j.t. Dz. U. poz. 1843 z 27 września 2019r. ze zm, zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia o następujące dostawy:
• dostawę do siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 19 w Katowicach, 10 sztuk terminali
• udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i systemu kontroli opłat SPP
• okres gwarancji będzie liczony od dnia rozpoczęcia eksploatacji urządzeń i systemu kontroli opłat.
• wykonywanie w okresie 36 miesięcy usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonego systemu kontroli opłat SPP na serwerze wykonawcy
|
Cpv glowny przedmiot |
30231100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
37
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada doświadczenie tzn. wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie którego przedmiotem była dostawa mobilnych urządzeń kontrolerskich wraz z systemem kontroli poboru opłat składającego się min. z 15 szt. urządzeń i systemu do ich zarządzania
W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie, potencjał techniczny, kadra techniczna podlega sumowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22 ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór załącznik do SIWZ)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedemtysięcyzłotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 16.06.2020 r. do godz. 09:55
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w razie zmiany wysokości ustawowej stawki VAT mającej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Pozostałe zmiany we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:55
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|