„Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021”

Publication date 2020-08-12
End date 2020-08-21 00:00:00
Instytucja Gmina Podgórzyn
Miejscowość Podgórzyn
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573863-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 31423003, 158100009, 155000003, 152000000, 153000001, 151000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Miłkowie. Dostarczane artykuły spożywcze muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) i w innych obowiązujących przepisach w tym zakresie.
Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na całość zamówienia, wybraną część zamówienia lub na kilka wymienionych części:
CZĘŚĆ A. Jaja - kod CPV: 03.14.23.00-3
CZĘŚĆ B. Pieczywo i wyroby cukiernicze - kod CPV: 15.81.00.00-9
CZĘŚĆ C. Produkty mleczarskie - kod CPV: 15.50.00.00-3
CZĘŚĆ D. Ryby mrożone - kod CPV: 15.20.00.00-0
CZĘŚĆ E. Warzywa i owoce - kod CPV: 15.30.00.00-1
CZĘŚĆ F. Artykuły mięsne i wędliny – kod CPV: 15.10.00.00-9
CZĘŚĆ G. Artykuły spożywcze- różne – kod CPV: 15.00.00.00-8
Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w formularzach stanowiących załączniki Nr 2A - 2G do siwz,
w których podano przewidywaną ilość zamówienia. Ilość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od potrzeb Odbierającego, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c8deddc2-541f-440e-942c-59432668007e
Biuletyn 573863-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Podgórzyn
Regon 23082171800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Podgórzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 58-562
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 621 093,
Zamawiajacy fax 757 621 358
Zamawiajacy email g.kolodziej@podgorzyn.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://podgorzyn.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta tradycyjna, przesyłka kurierska, doręczenie osobiste
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021”
Numer referencyjny GP.271.SP.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 7
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Miłkowie. Dostarczane artykuły spożywcze muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) i w innych obowiązujących przepisach w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na całość zamówienia, wybraną część zamówienia lub na kilka wymienionych części: CZĘŚĆ A. Jaja - kod CPV: 03.14.23.00-3 CZĘŚĆ B. Pieczywo i wyroby cukiernicze - kod CPV: 15.81.00.00-9 CZĘŚĆ C. Produkty mleczarskie - kod CPV: 15.50.00.00-3 CZĘŚĆ D. Ryby mrożone - kod CPV: 15.20.00.00-0 CZĘŚĆ E. Warzywa i owoce - kod CPV: 15.30.00.00-1 CZĘŚĆ F. Artykuły mięsne i wędliny – kod CPV: 15.10.00.00-9 CZĘŚĆ G. Artykuły spożywcze- różne – kod CPV: 15.00.00.00-8 Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w formularzach stanowiących załączniki Nr 2A - 2G do siwz, w których podano przewidywaną ilość zamówienia. Ilość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od potrzeb Odbierającego, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, i przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do siwz. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale VI siwz. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów według formuły „spełnia /nie spełnia”. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika Nr 4 do siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 1 pkt 3 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykonawca, wraz z oferta, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik Nr 5 do siwz)
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V siwz, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25 Pzp – wg załącznika Nr 3 do siwz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V siwz, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25 Pzp – wg załącznika Nr 3 do siwz. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika Nr 4 do siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 1 pkt 3 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykonawca, wraz z oferta, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik Nr 5 do siwz) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2: 1) ppkt 2-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1, lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w przypadku powstania okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, wymagających zmiany treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Dostawcy, w następującym zakresie: 1) zamiana artykułów, w przypadku o którym mowa w § 3 ust. 5 Umowy, 2) zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamawianych artykułów, 3) zmiana terminu realizacji dostawy wynikająca z pogorszonych warunków pogodowych uniemożliwiających dojazd do miejsca dostawy, 4) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynikająca ze zmiany przepisów prawa.
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ A. Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - JAJA
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ B. Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,97
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ C. Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - PRODUKTY MLECZARSKIE
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ D. Ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - RYBY MROŻONE
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ E. Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - WARZYWA I OWOCE
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ F. Artykuły mięsne i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - ARTYKUŁY MIĘSNE I WĘDLINY
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ G. Artykuły spożywcze- różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE
  

Criterion

Kryteria Najniższa cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Jakość oferowanego towaru
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)