GuidZP400 |
c8deddc2-541f-440e-942c-59432668007e
|
Biuletyn |
573863-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Podgórzyn
|
Regon |
23082171800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Podgórzyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-562
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 621 093,
|
Zamawiajacy fax |
757 621 358
|
Zamawiajacy email |
g.kolodziej@podgorzyn.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://podgorzyn.bip.net.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta tradycyjna, przesyłka kurierska, doręczenie osobiste
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021”
|
Numer referencyjny |
GP.271.SP.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
7
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Miłkowie. Dostarczane artykuły spożywcze muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) i w innych obowiązujących przepisach w tym zakresie.
Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na całość zamówienia, wybraną część zamówienia lub na kilka wymienionych części:
CZĘŚĆ A. Jaja - kod CPV: 03.14.23.00-3
CZĘŚĆ B. Pieczywo i wyroby cukiernicze - kod CPV: 15.81.00.00-9
CZĘŚĆ C. Produkty mleczarskie - kod CPV: 15.50.00.00-3
CZĘŚĆ D. Ryby mrożone - kod CPV: 15.20.00.00-0
CZĘŚĆ E. Warzywa i owoce - kod CPV: 15.30.00.00-1
CZĘŚĆ F. Artykuły mięsne i wędliny – kod CPV: 15.10.00.00-9
CZĘŚĆ G. Artykuły spożywcze- różne – kod CPV: 15.00.00.00-8
Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w formularzach stanowiących załączniki Nr 2A - 2G do siwz,
w których podano przewidywaną ilość zamówienia. Ilość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od potrzeb Odbierającego, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
i przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do siwz.
2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale VI siwz. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów według formuły „spełnia /nie spełnia”.
3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5, Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika Nr 4 do siwz,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 1 pkt 3 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykonawca, wraz z oferta, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik Nr 5 do siwz)
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V siwz, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w art. 25 Pzp – wg załącznika Nr 3 do siwz.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V siwz, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w art. 25 Pzp – wg załącznika Nr 3 do siwz.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5, Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika Nr 4 do siwz,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 1 pkt 3 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykonawca, wraz z oferta, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik Nr 5 do siwz)
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa
w pkt 2:
1) ppkt 2-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1, lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w przypadku powstania okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, wymagających zmiany treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Dostawcy, w następującym zakresie:
1) zamiana artykułów, w przypadku o którym mowa w § 3 ust. 5 Umowy,
2) zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamawianych artykułów,
3) zmiana terminu realizacji dostawy wynikająca z pogorszonych warunków pogodowych uniemożliwiających dojazd do miejsca dostawy,
4) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynikająca ze zmiany przepisów prawa.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ A. Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142300-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - JAJA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ B. Pieczywo i wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,97
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ C. Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - PRODUKTY MLECZARSKIE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ D. Ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - RYBY MROŻONE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ E. Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - WARZYWA I OWOCE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ F. Artykuły mięsne i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - ARTYKUŁY MIĘSNE I WĘDLINY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ G. Artykuły spożywcze- różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych do szkół w Gminie Podgórzyn w roku szkolnym 2020/2021 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE
|
| |