Dostawa zestawu urządzeń niezbędnych do integracji systemów łączności radiowej PRM opartych o radiotelefony bazowe z PZŁ SWD PRM - etap 1

Publication date 2020-09-22
End date 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585903-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 325230005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu 40 urządzeń wraz z zasilaczem i niezbędnym oprogramowaniem umożliwiających podłączenie radiotelefonów bazowych do sieci IP i integrację z Podsystemem Zintegrowanej Łączności Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania prawa opcji polegającego na możliwości zakupu dodatkowego zestawu składającego się od 2 do 20 urządzeń wraz z zasilaczem i niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających podłączenie radiotelefonów bazowych do sieci IP i integrację z Podsystemem Zintegrowanej Łączności Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego.
1) Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na złożeniu przez przedstawiciela Zamawiającego lub inną upoważnioną przez niego osobę, jednostronnego zamówienia do przedstawiciela Wykonawcy, określającego ilość dodatkowych urządzeń wraz z zasilaczem i niezbędnym oprogramowaniem, w okresie realizacji Umowy.
2) Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem a nie obowiązkiem co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania z niego tylko w części.
3) Sposób realizacji zamówienia oraz sposobu płatności w ramach prawa opcji zawarto
w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 10dd4bcb-4edc-46e3-8e10-f2545fd07c0d
Biuletyn 585903-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 16321074000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lpr.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lpr.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawu urządzeń niezbędnych do integracji systemów łączności radiowej PRM opartych o radiotelefony bazowe z PZŁ SWD PRM - etap 1
Numer referencyjny ZP/8/IX/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu 40 urządzeń wraz z zasilaczem i niezbędnym oprogramowaniem umożliwiających podłączenie radiotelefonów bazowych do sieci IP i integrację z Podsystemem Zintegrowanej Łączności Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania prawa opcji polegającego na możliwości zakupu dodatkowego zestawu składającego się od 2 do 20 urządzeń wraz z zasilaczem i niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających podłączenie radiotelefonów bazowych do sieci IP i integrację z Podsystemem Zintegrowanej Łączności Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego. 1) Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na złożeniu przez przedstawiciela Zamawiającego lub inną upoważnioną przez niego osobę, jednostronnego zamówienia do przedstawiciela Wykonawcy, określającego ilość dodatkowych urządzeń wraz z zasilaczem i niezbędnym oprogramowaniem, w okresie realizacji Umowy. 2) Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem a nie obowiązkiem co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania z niego tylko w części. 3) Sposób realizacji zamówienia oraz sposobu płatności w ramach prawa opcji zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32523000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia podstawowego – nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy. Termin ten może ulec skróceniu w wyniku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie innego terminu w ramach kryterium oceny ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 50 000,00 zł netto obejmującą swoim zakresem dostawę sprzętu radiokomunikacyjnego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli jeden z Wykonawców spełnia go samodzielnie. W przypadku dostaw będących w trakcie realizacji warunek dotyczący wartości dostaw należy odnieść do wartości części dostaw zrealizowanej do upływu terminu składania ofert. Przez dostawę należy rozumieć zawartą umowę.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany mogą nastąpić w następującym zakresie: 1) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się bezpośrednio do przedmiotu Umowy; 2) w przypadku gdy wystąpiła uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu lub terminu wykonania Umowy; 3) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad w zaoferowanych urządzeniach, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego urządzenia, urządzeniem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem się wad; 4) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy; 5) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym, w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT); 6) w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia urządzeń (w szczególności zakończona produkcja, niedostępność na rynku) Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu urządzeń pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu lub będą posiadały lepsze parametry; 7) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami w normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku; 8) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego istotnego wpływu sytuacji związanej z wirusem SARS-CoV-2 (chorobą COVID-19), mającej miejsce na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na możliwość realizacji przedmiotu Umowy; 9) w sytuacji wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami lub ustaleniami z podmiotami/organami trzecimi mającymi wpływ na realizację przedmiotu Umowy. Zmiana może być wówczas dokonana w zakresie czasu lub sposobu realizacji przedmiotu Umowy.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)