GuidZP400 |
10dd4bcb-4edc-46e3-8e10-f2545fd07c0d
|
Biuletyn |
585903-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
|
Regon |
16321074000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Księżycowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-934
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48 22 22 99 931
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 22 99 933
|
Zamawiajacy email |
centrala@lpr.com.pl
|
Adres strony url |
www.lpr.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lpr.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lpr.com.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawu urządzeń niezbędnych do integracji systemów łączności radiowej PRM opartych o radiotelefony bazowe z PZŁ SWD PRM - etap 1
|
Numer referencyjny |
ZP/8/IX/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu 40 urządzeń wraz z zasilaczem i niezbędnym oprogramowaniem umożliwiających podłączenie radiotelefonów bazowych do sieci IP i integrację z Podsystemem Zintegrowanej Łączności Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania prawa opcji polegającego na możliwości zakupu dodatkowego zestawu składającego się od 2 do 20 urządzeń wraz z zasilaczem i niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających podłączenie radiotelefonów bazowych do sieci IP i integrację z Podsystemem Zintegrowanej Łączności Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego.
1) Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na złożeniu przez przedstawiciela Zamawiającego lub inną upoważnioną przez niego osobę, jednostronnego zamówienia do przedstawiciela Wykonawcy, określającego ilość dodatkowych urządzeń wraz z zasilaczem i niezbędnym oprogramowaniem, w okresie realizacji Umowy.
2) Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem a nie obowiązkiem co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania z niego tylko w części.
3) Sposób realizacji zamówienia oraz sposobu płatności w ramach prawa opcji zawarto
w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32523000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia podstawowego – nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy. Termin ten może ulec skróceniu w wyniku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie innego terminu w ramach kryterium oceny ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 50 000,00 zł netto obejmującą swoim zakresem dostawę sprzętu radiokomunikacyjnego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli jeden z Wykonawców spełnia go samodzielnie.
W przypadku dostaw będących w trakcie realizacji warunek dotyczący wartości dostaw należy odnieść do wartości części dostaw zrealizowanej do upływu terminu składania ofert. Przez dostawę należy rozumieć zawartą umowę.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany mogą nastąpić w następującym zakresie:
1) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się bezpośrednio do przedmiotu Umowy;
2) w przypadku gdy wystąpiła uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu lub terminu wykonania Umowy;
3) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad w zaoferowanych urządzeniach, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego urządzenia, urządzeniem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem się wad;
4) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy;
5) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym, w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT);
6) w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia urządzeń (w szczególności zakończona produkcja, niedostępność na rynku) Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu urządzeń pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu lub będą posiadały lepsze parametry;
7) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami w normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku;
8) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego istotnego wpływu sytuacji związanej z wirusem SARS-CoV-2 (chorobą COVID-19), mającej miejsce na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na możliwość realizacji przedmiotu Umowy;
9) w sytuacji wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami lub ustaleniami z podmiotami/organami trzecimi mającymi wpływ na realizację przedmiotu Umowy. Zmiana może być wówczas dokonana w zakresie czasu lub sposobu realizacji przedmiotu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|