| GuidZP400 |
b256565e-8f45-4cb1-bdeb-9ea624665db9
|
| Biuletyn |
605022-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
| Regon |
65061400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35-064
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
| Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
| Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie.
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej w postaci papierowej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Josielewicza 4, pok.nr 13
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie (6 części)
|
| Numer referencyjny |
CZ-D.271.86.243.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 6 części, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PIECZYWA na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.1 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.2 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Część 3 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.3 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 4 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.4 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Część 5 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB , WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH I ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.5 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 6 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.6 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części od 1 do 6) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części od 1 do 6 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-24T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami, dostarczany w dni robocze w godzinach i terminach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części) w terminie 1 dnia roboczego od daty złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji Zakres zamówienia objętego prawem opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć: Część 1: 3 735,39 zł netto,Część 2: 9 320,40 zł netto,Część 3: 12 191,20 zł netto,Część 4: 13 212,23 zł netto,Część 5: 5 628,01 zł netto,Część 6: 11 398,95 zł netto, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)
Uwaga:
Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego
Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do
oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ -wspólny dla wszystkich części.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa PIECZYWA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 3 735,39 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PIECZYWA na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.1 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca
w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 9 320,40 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.2 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 12 191,20 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.3 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 13 212,23 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.4 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca
w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 4.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB ORAZ WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH I ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 5 628,01 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB , WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH I ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.5 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 5 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-24T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 11 398,95 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.6 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 6 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 6.
|
| | |