Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie (6 części)

Data publikacji 2020-11-12
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 605022-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158100009, 155000003, 151000009, 152000000, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 6 części, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PIECZYWA na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.1 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.2 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Część 3 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.3 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 4 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.4 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Część 5 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB , WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH I ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.5 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 6 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.6 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części od 1 do 6) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części od 1 do 6 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b256565e-8f45-4cb1-bdeb-9ea624665db9
Biuletyn 605022-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Regon 65061400000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 754 636
Zamawiajacy fax 178 754 634
Zamawiajacy email zampub@erzeszow.pl
Adres strony url http://bip.erzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.erzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.erzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej w postaci papierowej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Josielewicza 4, pok.nr 13
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie (6 części)
Numer referencyjny CZ-D.271.86.243.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 6 części, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PIECZYWA na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.1 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.2 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 3 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.3 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 4 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.4 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 5 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB , WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH I ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.5 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Część 6 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.6 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części od 1 do 6) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części od 1 do 6 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-24T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami, dostarczany w dni robocze w godzinach i terminach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części) w terminie 1 dnia roboczego od daty złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji Zakres zamówienia objętego prawem opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć: Część 1: 3 735,39 zł netto,Część 2: 9 320,40 zł netto,Część 3: 12 191,20 zł netto,Część 4: 13 212,23 zł netto,Część 5: 5 628,01 zł netto,Część 6: 11 398,95 zł netto, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy wskazane zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ -wspólny dla wszystkich części.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa PIECZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-24T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 3 735,39 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PIECZYWA na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.1 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-24T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 9 320,40 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.2 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-24T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 12 191,20 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ JAJ na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.3 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-24T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 13 212,23 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.4 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB ORAZ WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH I ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-24T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 5 628,01 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB , WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH I ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.5 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 5 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-24T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: 02 stycznia 2021 r. do 24 grudnia 2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w tej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla tej części nie może przekroczyć 11 398,95 zł netto,a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla cz.6 stanowiący zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy(wspólny dla wszystkich części) oraz opis przedmiotu zamówienia dla części 6 stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnym pliku tj.:OPZ dla cz. 6.
  

Criterion

Kryteria czas reakcji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)