„Dostawa ultrasonografu oraz kompletu do urodynamiki i uroflowmetrii na potrzeby realizacji projektu nr POIR.04.01.04-00-0074/19-00 w podziale na 2 zadania – części”.

Publication date 2020-11-26
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Instytut Informatyki Stosowanej
Miejscowość Łódź
Województwo brak
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616006-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ultrasonografu oraz kompletu do urodynamiki i uroflowmetrii na potrzeby realizacji projektu nr POIR.04.01.04-00-0074/19-00”, pt. „Urządzenie do bezinwazyjnego monitorowania i diagnozowana czynnościowych zaburzeń dolnych dróg moczowych” w ramach Działania 4.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Część I (Zadanie nr 1) obejmuje dostawę Kompletu do urodynamiki i uroflowmetrii, Część II
(Zadanie nr 2) obejmuje dostawę Ultrasonografu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1.1-1.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość zadań.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 26f80fcf-2190-4efe-a94a-6147ead9df28
Biuletyn 616006-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka, Instytut Informatyki Stosowanej
Regon 000001583
Zamawiajacy adres ulica Stefanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18/22
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo brak
Zamawiajacy telefon 42 631 27 50
Zamawiajacy email edyta.zientalak-orlowska@p.lodz.pl
Adres strony url www.zp.p.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr POIR.04.01.04-00-0074/19-00”, pt. „Urządzenie do bezinwazyjnego monitorowania i diagnozowana czynnościowych zaburzeń dolnych dróg moczowych” w ramach Działania 4.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.p.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.p.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w postaci pisemnej w dwóch zamkniętych i nieprzejrzystych kopertach (opakowaniach) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Informatyki Stosowanej przy ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 w Łodzi budynek A10, III piętro, Sekretariat, pokój 303.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa ultrasonografu oraz kompletu do urodynamiki i uroflowmetrii na potrzeby realizacji projektu nr POIR.04.01.04-00-0074/19-00 w podziale na 2 zadania – części”.
Numer referencyjny I-24/PN/1/2020/POIR/0074
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ultrasonografu oraz kompletu do urodynamiki i uroflowmetrii na potrzeby realizacji projektu nr POIR.04.01.04-00-0074/19-00”, pt. „Urządzenie do bezinwazyjnego monitorowania i diagnozowana czynnościowych zaburzeń dolnych dróg moczowych” w ramach Działania 4.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Część I (Zadanie nr 1) obejmuje dostawę Kompletu do urodynamiki i uroflowmetrii, Część II (Zadanie nr 2) obejmuje dostawę Ultrasonografu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1.1-1.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość zadań.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia winien być dostarczony: w przypadku Zadania nr 1 - nie później niż w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy, w przypadku zadania nr 2 - nie później niż w ciągu 28 dni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku) - Załącznik nr 1. b) wypełnione formularze z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z punktem 4.2 SIWZ - Załączniki od nr 1.1- 1.2. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 2. d) pełnomocnictwo - w przypadku gdy osoba podpisująca ofertę działą na podstawie pełnomocnictwa określającego zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia pełnomocnictwa).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Wówczas przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia. c) zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia niezależnych od Wykonawcy, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy okoliczności. Wówczas przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie oraz że zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego. d) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. e) zmianę wynagrodzenia umownego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komplet do urodynamiki i uroflowmetrii.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Ultrasonograf
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)