GuidZP400 |
26f80fcf-2190-4efe-a94a-6147ead9df28
|
Biuletyn |
616006-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Łódzka, Instytut Informatyki Stosowanej
|
Regon |
000001583
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stefanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18/22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-924
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
brak
|
Zamawiajacy telefon |
42 631 27 50
|
Zamawiajacy email |
edyta.zientalak-orlowska@p.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.zp.p.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr POIR.04.01.04-00-0074/19-00”, pt. „Urządzenie do bezinwazyjnego monitorowania i diagnozowana czynnościowych zaburzeń dolnych dróg moczowych” w ramach Działania 4.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w postaci pisemnej w dwóch zamkniętych i nieprzejrzystych kopertach (opakowaniach) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Informatyki Stosowanej przy ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 w Łodzi budynek A10, III piętro, Sekretariat, pokój 303.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa ultrasonografu oraz kompletu do urodynamiki i uroflowmetrii na potrzeby realizacji projektu nr POIR.04.01.04-00-0074/19-00 w podziale na 2 zadania – części”.
|
Numer referencyjny |
I-24/PN/1/2020/POIR/0074
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ultrasonografu oraz kompletu do urodynamiki i uroflowmetrii na potrzeby realizacji projektu nr POIR.04.01.04-00-0074/19-00”, pt. „Urządzenie do bezinwazyjnego monitorowania i diagnozowana czynnościowych zaburzeń dolnych dróg moczowych” w ramach Działania 4.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Część I (Zadanie nr 1) obejmuje dostawę Kompletu do urodynamiki i uroflowmetrii, Część II
(Zadanie nr 2) obejmuje dostawę Ultrasonografu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1.1-1.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość zadań.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia winien być dostarczony: w przypadku Zadania nr 1 - nie później niż w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy, w przypadku zadania nr 2 - nie później niż w ciągu 28 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku) - Załącznik nr 1.
b) wypełnione formularze z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z punktem 4.2 SIWZ - Załączniki od nr 1.1- 1.2.
c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 2.
d) pełnomocnictwo - w przypadku gdy osoba podpisująca ofertę działą na podstawie pełnomocnictwa określającego zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia pełnomocnictwa).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b) zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Wówczas przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia.
c) zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia niezależnych od Wykonawcy, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy okoliczności. Wówczas przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie oraz że zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego.
d) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
e) zmianę wynagrodzenia umownego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|