dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-26 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
Miejscowość Łęczyca
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776238-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331412002, 331710009, 331416202, 331232000, 331410000, 331990001, 331413106, 331412208, 331413003, 331414114, 331241312, 331411104, 331411001, 331411128, 331411214
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem do ZOZ w Łęczycy artykułów medycznych w postaci drobnego sprzętu medycznego (tzw. jednorazowego) w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załącznikach do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30a7223f-62b0-4553-b35f-97e3d6b6beac
Biuletyn 776238-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
Regon 61032054000000
Zamawiajacy adres ulica Zachodnia
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Łęczyca
Zamawiajacy kod pocztowy 99-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 24 388 2601 wew. 205
Zamawiajacy fax 24 388 2264
Zamawiajacy email zozleczy@zozleczyca.pl
Adres strony url https://zozleczyca.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozleczyca.pl/przetargi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozleczyca.pl/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - złożone osobiście lub przy pomocy operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 99-100 Łęczyca, ul. Zachodnia 6
Nazwa nadana zamowieniu dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
Numer referencyjny ZOZ.ZP.382-10/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem do ZOZ w Łęczycy artykułów medycznych w postaci drobnego sprzętu medycznego (tzw. jednorazowego) w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załącznikach do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w sytuacjach, gdy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na sprzęt medyczny objęty zamówieniem z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć. Przewiduje się, że zakres dodatkowych zamówień nie przekroczy 5% całości zamówienia.
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow wymagane stosowne oświadczenie oraz dokumenty je potwierdzające
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe wymagane stosowne oświadczenie oraz dokumenty je potwierdzające
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe wymagane stosowne oświadczenie oraz dokumenty je potwierdzające
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów; 4. Oświadczenie o pozostawaniu lub jego braku wykonawcy w określonych relacjach z Zamawiającym i innymi osobami z jego strony.
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Zawarta ważna umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, zarówno w zakresie deliktowym, jak i kontraktowym, z rozszerzeniem o odpowiedzialność za produkt, w tym w szczególności za produkt, który stanowi przedmiot niniejszego postępowania, z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie niższą niż 500.000 zł. Limit na ryzyko odpowiedzialności za produkt nie może być niższy niż 500.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia, 3. Wykaz dostaw (o wartościach nie niższych niż planowane do zaoferowania) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatniego 1 roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów odnoszących się do tych podmiotów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt b Ustawy (wg zał. Nr 3), 2. Dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia spełniania wymagań dot. jakości zaoferowanych produktów i ich użyteczności Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) zaświadczenia o wpisie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, 2) deklaracji zgodności wyrobu medycznego i certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną, (jeżeli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium Wadium przetargowe na całość zamówienia (wszystkie zadania) zostało wyznaczone na kwotę 20 000,-zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) W przypadku składania ofert częściowych na każde z zadań ustalona została odrębna wysokość wadium - wartości cząstkowe wadium opisano w SIWZ. Wadium ma być wnoszone na zasadach określonych w art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wszystkie istotne postanowienia, które Zamawiający zamierza wnieść do umowy przedstawione zostały w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszystkie istotne postanowienia, które Zamawiający zamierza wnieść do umowy przedstawione zostały w projekcie umowy, która stanowi załącznik do SIWZ. Po złożeniu ofert Zamawiający nie będzie negocjował żadnych warunków, które zmieniałyby istotne postanowienia umowy zawarte w przyjętym przez Wykonawcę i złożonym w ofercie przetargowej projekcie umowy. 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w następujących zakresie: a) w przypadku zmiany cen i marż urzędowych, wprowadzonych Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie cen urzędowych hurtowych i detalicznych na materiały medyczne. b) zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian cen i marż urzędowych; c) zmian w wykazie produktów objętych refundacją; d) zmiany numeru katalogowego, nazwy produktu, liczby opakowań, sposobu konfekcjonowania – gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży udoskonalony lub zmodyfikowany produkt. Zmiany te nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego; e) dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia – danego Zadania – do wysokości wartości umowy określonej dla danego Zadania; f) zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby. Wykonawca obowiązany będzie do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę. g) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposobie, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, 2. Zmiany cen asortymentu dokonane w sytuacjach, o których mowa w ust. a), b) i c) nie będą wymagały pisemnego aneksu, Wykonawca będzie jednak zobowiązany do dostarczenia pisemnego oświadczenia wskazującego przyczynę zmian ceny oraz sposobu jej obliczenia przy każdorazowej aktualizacji listy produktów refundowanych wynikającej z przepisów ustawy refundacyjnej. 3. Zmiany umowy nie wyszczególnione powyżej mogą być wprowadzone w formie aneksu do umowy i wymagają zgody obydwu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - cewniki i inne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - zestawy medyczne i inne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - urządzenia do elektrokardiografii
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - jednorazowe, niechemiczne art. medyczne i hematologiczne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - odzież medyczna i inne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - strzykawki i inne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - kaniule i inne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi i inne
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141411-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - skalpele i noże chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - paski odczynnikowe
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - paski odczynnikowe
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - opatrunki i inne
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadaie 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - plastry
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zadanie 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - szwy chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zadanie 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - szwy chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zadamie 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - szwy chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zadanie 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - szwy chirurgiczne
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)