| GuidZP400 |
30a7223f-62b0-4553-b35f-97e3d6b6beac
|
| Biuletyn |
776238-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
|
| Regon |
61032054000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Zachodnia
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łęczyca
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
99-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
24 388 2601 wew. 205
|
| Zamawiajacy fax |
24 388 2264
|
| Zamawiajacy email |
zozleczy@zozleczyca.pl
|
| Adres strony url |
https://zozleczyca.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://zozleczyca.pl/przetargi.html
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zozleczyca.pl/przetargi.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - złożone osobiście lub przy pomocy operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
99-100 Łęczyca, ul. Zachodnia 6
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
|
| Numer referencyjny |
ZOZ.ZP.382-10/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem do ZOZ w Łęczycy artykułów medycznych w postaci drobnego sprzętu medycznego (tzw. jednorazowego) w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załącznikach do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w sytuacjach, gdy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na sprzęt medyczny objęty zamówieniem z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć. Przewiduje się, że zakres dodatkowych zamówień nie przekroczy 5% całości zamówienia.
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
wymagane stosowne oświadczenie oraz dokumenty je potwierdzające
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
wymagane stosowne oświadczenie oraz dokumenty je potwierdzające
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
wymagane stosowne oświadczenie oraz dokumenty je potwierdzające
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
4. Oświadczenie o pozostawaniu lub jego braku wykonawcy w określonych relacjach z Zamawiającym i innymi osobami z jego strony.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
2. Zawarta ważna umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, zarówno w zakresie deliktowym, jak i kontraktowym, z rozszerzeniem o odpowiedzialność za produkt, w tym w szczególności za produkt, który stanowi przedmiot niniejszego postępowania, z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie niższą niż 500.000 zł. Limit na ryzyko odpowiedzialności za produkt nie może być niższy niż 500.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia,
3. Wykaz dostaw (o wartościach nie niższych niż planowane do zaoferowania) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatniego 1 roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów odnoszących się do tych podmiotów:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt b Ustawy (wg zał. Nr 3),
2. Dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia spełniania wymagań dot. jakości zaoferowanych produktów i ich użyteczności Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) zaświadczenia o wpisie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania,
2) deklaracji zgodności wyrobu medycznego i certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną, (jeżeli dotyczy).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wadium przetargowe na całość zamówienia (wszystkie zadania) zostało wyznaczone na kwotę 20 000,-zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy)
W przypadku składania ofert częściowych na każde z zadań ustalona została odrębna wysokość wadium - wartości cząstkowe wadium opisano w SIWZ.
Wadium ma być wnoszone na zasadach określonych w art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
Wszystkie istotne postanowienia, które Zamawiający zamierza wnieść do umowy przedstawione zostały w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wszystkie istotne postanowienia, które Zamawiający zamierza wnieść do umowy przedstawione zostały w projekcie umowy, która stanowi załącznik do SIWZ.
Po złożeniu ofert Zamawiający nie będzie negocjował żadnych warunków, które zmieniałyby istotne postanowienia umowy zawarte w przyjętym przez Wykonawcę i złożonym w ofercie przetargowej projekcie umowy.
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w następujących zakresie:
a) w przypadku zmiany cen i marż urzędowych, wprowadzonych Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie cen urzędowych hurtowych i detalicznych na materiały medyczne.
b) zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian cen i marż urzędowych;
c) zmian w wykazie produktów objętych refundacją;
d) zmiany numeru katalogowego, nazwy produktu, liczby opakowań, sposobu konfekcjonowania – gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży udoskonalony lub zmodyfikowany produkt.
Zmiany te nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego;
e) dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia – danego Zadania – do wysokości wartości umowy określonej dla danego Zadania;
f) zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby. Wykonawca obowiązany będzie do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę.
g) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposobie, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie,
2. Zmiany cen asortymentu dokonane w sytuacjach, o których mowa w ust. a), b) i c) nie będą wymagały pisemnego aneksu, Wykonawca będzie jednak zobowiązany do dostarczenia pisemnego oświadczenia wskazującego przyczynę zmian ceny oraz sposobu jej obliczenia przy każdorazowej aktualizacji listy produktów refundowanych wynikającej z przepisów ustawy refundacyjnej.
3. Zmiany umowy nie wyszczególnione powyżej mogą być wprowadzone w formie aneksu do umowy i wymagają zgody obydwu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- cewniki i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- zestawy medyczne i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123200-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- urządzenia do elektrokardiografii
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- jednorazowe, niechemiczne art. medyczne i hematologiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- odzież medyczna i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- strzykawki i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- kaniule i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141300-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 12
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141411-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- skalpele i noże chirurgiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 13
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- paski odczynnikowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 14
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124131-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- paski odczynnikowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 15
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- opatrunki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 16
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- opatrunki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 17
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- opatrunki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 18
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- opatrunki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 19
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- opatrunki i inne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
Zadaie 20
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- plastry
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 21
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- szwy chirurgiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
22
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 22
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- szwy chirurgiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
23
|
| Zalacznik nazwa |
Zadamie 23
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- szwy chirurgiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
24
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 24
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
- szwy chirurgiczne
|
| | |