Zakup i dostawa serwisu do urządzeń bezpieczeństwa sieciowego oraz oprogramowania antywirusowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6.

Publication date 2013-11-05
End date 2013-11-18 12:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Miejscowość Turek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 232575 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 487600003, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa serwisu do urządzeń bezpieczeństwa sieciowego
oraz oprogramowania antywirusowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunkó zamówienia - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Ulica ul. Komunalna 6
Nr domu 6
Miejscowosc Turek
Kod poczt 62-700
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 0-63 2802340, 2802347
Fax 0-63 2802370
Internet pup.turek.ibip.pl
Regon 31109664000000
E mail potu@praca.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 10
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej kadry, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: co najmniej jednej osoby, która legitymuje się doświadczeniem (co najmniej jedna zrealizowana usługa) w zakresie świadczenia usług: a)usługi odinstalowania/instalacji oraz konfiguracji oprogramowania antywirusowego na komputerach oraz serwerach; b)usługi (FOR-AHB-8x5xNBD) - Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do spełniania wskazanych przez Wykonawcę wymagań funkcjonalno- technicznych oferowanego oprogramowania antywirusowego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy potwierdzenia wiarygodności spełniania wymagań funkcjonalno-technicznych oprogramowania antywirusowego. We wskazanym przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać prezentacji oprogramowania w ciągu 2 dni roboczych od dnia wezwania przez Zamawiającego.
Inne dokumenty 1.Wypełniona i podpisana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ 1.1. Dokumenty wymagane w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3. Zaakceptowany Projekt umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 1 do formularza ofertowego. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - Załącznik Nr 2 do Formularza ofertowego. 9. Oświadczenie w sprawie podatku VAT - Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego. 10.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług: a)usługi odinstalowania/instalacji oraz konfiguracji oprogramowania antywirusowego na wskazanych przez Zamawiającego komputerach oraz serwerach; b)usługi (FOR-AHB-8x5xNBD), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego. 11. Wzór oświadczenia podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby- Załącznik nr 5 do Formularza ofertowego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) Zamawiający dopuszcza zmiany w składzie kadry tj.: osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług: a)usługi odinstalowania/instalacji oraz konfiguracji oprogramowania antywirusowego na wskazanych przez Zamawiającego komputerach oraz serwerach; b)usługi (FOR-AHB-8x5xNBD), które należy uprzednio uzgodnić w formie pisemnej z Zamawiającym, przy czym zmiana osoby wymaga równorzędnego zastępstwa.
Kryt cena A
Spec www pup.turek.ibip.pl
Spec war Powiatowy Urząd Pracy wTurku ul. Komunalna 6 62-700 Turek piętro pok nr 104
Data skl 18/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy wTurku ul. Komunalna 6 62-700 Turek piętro Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)