Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
|
Ulica |
ul. Komunalna 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Turek
|
Kod poczt |
62-700
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
0-63 2802340, 2802347
|
Fax |
0-63 2802370
|
Internet |
pup.turek.ibip.pl
|
Regon |
31109664000000
|
E mail |
potu@praca.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
10
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Wykonawca zobowiązany jest
do zapewnienia odpowiedniej kadry, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.:
co najmniej jednej osoby, która legitymuje się doświadczeniem (co najmniej jedna zrealizowana usługa) w zakresie świadczenia usług:
a)usługi odinstalowania/instalacji oraz konfiguracji oprogramowania antywirusowego
na komputerach oraz serwerach;
b)usługi (FOR-AHB-8x5xNBD)
- Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do spełniania wskazanych przez Wykonawcę wymagań funkcjonalno- technicznych oferowanego oprogramowania antywirusowego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy potwierdzenia wiarygodności spełniania wymagań funkcjonalno-technicznych oprogramowania antywirusowego. We wskazanym przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać prezentacji oprogramowania w ciągu 2 dni roboczych od dnia wezwania przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty |
1.Wypełniona i podpisana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ
1.1. Dokumenty wymagane w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ
3. Zaakceptowany Projekt umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 1 do formularza ofertowego.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - Załącznik Nr 2 do Formularza ofertowego.
9. Oświadczenie w sprawie podatku VAT - Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego.
10.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług:
a)usługi odinstalowania/instalacji oraz konfiguracji oprogramowania antywirusowego na wskazanych przez Zamawiającego komputerach oraz serwerach;
b)usługi (FOR-AHB-8x5xNBD),
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego.
11. Wzór oświadczenia podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby- Załącznik nr 5 do Formularza ofertowego.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1) Zamawiający dopuszcza zmiany w składzie kadry tj.: osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług:
a)usługi odinstalowania/instalacji oraz konfiguracji oprogramowania antywirusowego na wskazanych przez Zamawiającego komputerach oraz serwerach;
b)usługi (FOR-AHB-8x5xNBD),
które należy uprzednio uzgodnić w formie pisemnej z Zamawiającym, przy czym zmiana osoby wymaga równorzędnego zastępstwa.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
pup.turek.ibip.pl
|
Spec war |
Powiatowy Urząd Pracy wTurku
ul. Komunalna 6
62-700 Turek
piętro pok nr 104
|
Data skl |
18/11/2013
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Powiatowy Urząd Pracy wTurku
ul. Komunalna 6
62-700 Turek
piętro Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|