Zakup i dostawa serwisu do urządzeń bezpieczeństwa sieciowego oraz oprogramowania antywirusowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6.

Data publikacji 2013-11-05
Data zakończenia 2013-11-18 12:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Miejscowość Turek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 232575 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487600003, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa serwisu do urządzeń bezpieczeństwa sieciowego
oraz oprogramowania antywirusowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunkó zamówienia - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Ulica ul. Komunalna 6
Nr domu 6
Miejscowość Turek
Kod Pocztowy 62-700
Województwo wielkopolskie
Tel 0-63 2802340, 2802347
Fax 0-63 2802370
Internet pup.turek.ibip.pl
Regon 31109664000000
E-mail potu@praca.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej kadry, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: co najmniej jednej osoby, która legitymuje się doświadczeniem (co najmniej jedna zrealizowana usługa) w zakresie świadczenia usług: a)usługi odinstalowania/instalacji oraz konfiguracji oprogramowania antywirusowego na komputerach oraz serwerach; b)usługi (FOR-AHB-8x5xNBD) - Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do spełniania wskazanych przez Wykonawcę wymagań funkcjonalno- technicznych oferowanego oprogramowania antywirusowego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy potwierdzenia wiarygodności spełniania wymagań funkcjonalno-technicznych oprogramowania antywirusowego. We wskazanym przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać prezentacji oprogramowania w ciągu 2 dni roboczych od dnia wezwania przez Zamawiającego.
Inne dokumenty 1.Wypełniona i podpisana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ 1.1. Dokumenty wymagane w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3. Zaakceptowany Projekt umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 1 do formularza ofertowego. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - Załącznik Nr 2 do Formularza ofertowego. 9. Oświadczenie w sprawie podatku VAT - Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego. 10.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług: a)usługi odinstalowania/instalacji oraz konfiguracji oprogramowania antywirusowego na wskazanych przez Zamawiającego komputerach oraz serwerach; b)usługi (FOR-AHB-8x5xNBD), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego. 11. Wzór oświadczenia podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby- Załącznik nr 5 do Formularza ofertowego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) Zamawiający dopuszcza zmiany w składzie kadry tj.: osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług: a)usługi odinstalowania/instalacji oraz konfiguracji oprogramowania antywirusowego na wskazanych przez Zamawiającego komputerach oraz serwerach; b)usługi (FOR-AHB-8x5xNBD), które należy uprzednio uzgodnić w formie pisemnej z Zamawiającym, przy czym zmiana osoby wymaga równorzędnego zastępstwa.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz pup.turek.ibip.pl
Adres uzyskania siwz Powiatowy Urząd Pracy wTurku ul. Komunalna 6 62-700 Turek piętro pok nr 104
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy wTurku ul. Komunalna 6 62-700 Turek piętro Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)