Dostawa środków do utrzymania czystości, wiader i pojemników na odpady ostre oraz opakowań jednorazowych.

Publication date 2013-12-12
End date 2013-12-23 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Różny sprzęt,
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515022 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 337210000, 392243300, 349284806, 449212004, 393000005, 392211606
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków do utrzymania czystości, wiader i pojemników na odpady ostre oraz opakowań jednorazowych - 9 zadań asortymentowych. Podział zadań znajduje się w załączniku nr 3 załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Ulica Aleje Jana Pawła II 10
Nr domu 10
Miejscowosc Zamość
Kod poczt 22-400
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 6773333
Fax 084 6386669
Internet www.szpital.zam.pl
Regon 00605013400000
E mail zampupl@szpital.zam.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Foldery, ulotki informacyjne wydane przez producenta oferowanych produktów, potwierdzające właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego. 2. Oświadczenie wykonawcy, ze oferowane środki czystości posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu na rynku polskim lub UE, lub inne dopuszczenia, atesty i opinie z jednoczesnym zobowiązaniem, że na każde żądanie zamawiającego zostaną okazane stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt. 3. Pozwolenie ministra właściwego ds. zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego zgodnie z przepisami z dnia 13.09.2002r o produktach biobójczych - Dz. Ustaw nr 175 poz. 1433 z późn. zmianami. - dot. zadania nr 9 4. Certyfikaty ISO9001 oraz certyfikat zarządzania środowiskowego ISO 14001 (dotyczy producenta przedmiotu zamówienia) - dot. zadania nr 9. 5. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej dla oferowanych środków czystości i środków dezynfekcyjnych. 6. Kserokopia posiadanej decyzji nadania numeru rejestrowego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dot. zadania nr 9 7. Instrukcja sporządzenia roztworu roboczego w j. polskim. - dot. zadania nr 9
Inne dokumenty 1. Formularz (oferta wykonawcy) sporządzony dla każdego zadania oddzielnie (według wzoru strona 2 i 3 SIWZ). 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 10 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił minimum 60 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu (oferta wykonawcy) wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.szpital.zam.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 215.
Data skl 23/12/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 248 - Kancelaria Szpitala.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru/kontaktów oraz rachunku bankowego i innych danych stron - w przypadku zmiany stawki podatku VAT pod warunkiem, że nie będzie ona powodowała podwyższenia ceny jednostkowej brutto - w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany - w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do sześciu miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)