Dostawa środków do utrzymania czystości, wiader i pojemników na odpady ostre oraz opakowań jednorazowych.

Data publikacji 2013-12-12
Data zakończenia 2013-12-23 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Różny sprzęt,
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515022 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 337210000, 392243300, 349284806, 449212004, 393000005, 392211606
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków do utrzymania czystości, wiader i pojemników na odpady ostre oraz opakowań jednorazowych - 9 zadań asortymentowych. Podział zadań znajduje się w załączniku nr 3 załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Ulica Aleje Jana Pawła II 10
Nr domu 10
Miejscowość Zamość
Kod Pocztowy 22-400
Województwo lubelskie
Tel 084 6773333
Fax 084 6386669
Internet www.szpital.zam.pl
Regon 00605013400000
E-mail zampupl@szpital.zam.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Foldery, ulotki informacyjne wydane przez producenta oferowanych produktów, potwierdzające właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego. 2. Oświadczenie wykonawcy, ze oferowane środki czystości posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu na rynku polskim lub UE, lub inne dopuszczenia, atesty i opinie z jednoczesnym zobowiązaniem, że na każde żądanie zamawiającego zostaną okazane stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt. 3. Pozwolenie ministra właściwego ds. zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego zgodnie z przepisami z dnia 13.09.2002r o produktach biobójczych - Dz. Ustaw nr 175 poz. 1433 z późn. zmianami. - dot. zadania nr 9 4. Certyfikaty ISO9001 oraz certyfikat zarządzania środowiskowego ISO 14001 (dotyczy producenta przedmiotu zamówienia) - dot. zadania nr 9. 5. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej dla oferowanych środków czystości i środków dezynfekcyjnych. 6. Kserokopia posiadanej decyzji nadania numeru rejestrowego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dot. zadania nr 9 7. Instrukcja sporządzenia roztworu roboczego w j. polskim. - dot. zadania nr 9
Inne dokumenty 1. Formularz (oferta wykonawcy) sporządzony dla każdego zadania oddzielnie (według wzoru strona 2 i 3 SIWZ). 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 10 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił minimum 60 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu (oferta wykonawcy) wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.zam.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 215.
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 248 - Kancelaria Szpitala.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru/kontaktów oraz rachunku bankowego i innych danych stron - w przypadku zmiany stawki podatku VAT pod warunkiem, że nie będzie ona powodowała podwyższenia ceny jednostkowej brutto - w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany - w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do sześciu miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)